JOM KENALI SAYA

Assalamualaikum,

Salam sayang buat semua pembaca,

Sebelumnya saya ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi singgah diblog saya.

Saya kenalkan dahulu nama saya Sofea Effendi merupakan seorang Pengamal dan Pengedar Shaklee di kawasan Kuala Lumpur.

Untuk pengetahuan anda, dulu sebelum saya mengenali produk SHAKLEE saya bukan  seorang pencinta suplemen.

Bukan sebab takut nak telan pil atau tablet

Sebab apa?

Sebabnya dikepala saya masa itu, suplemen tu sama macam ubat. Ubat macam Doktor bagi tu.

UBAT ATAU SUPLEMEN

Ubat bila sakit saja perlu ambilkan, saya kira suplemen pun macam tu. Tapi tak pernah beli pun.

Sampailah satu masa, saya di serang oleh jerawat. Muka saya dipenuhi jerawat. Kecik besar semua ada. Seram

Rimas, malu semua ada masa tu.

Mungkin kerana stress belajar dan waktu tu perubahan hormon berlaku. Jerawat kalau dah tumbuh lambat sangat nak kecutkan.

Masa tu jadi stress sangat fikir macam mana nak hilangkan jerawat tu. Macam-macam produk saya guna. Kesannya semua sama. Its Bad  😥

Sampai satu masa saya terpaksa jumpa doktor kerana jerawat saya makin menjadi-jadi. Teruk. Bertambah-tambah malu saya nak berdepan dengan orang.

JERAWAT

Keadaan jerawat di muka saya lebih kurang seperti gambar di atas. Tapi lagi teruk sebab penuh dibahagian dahi dan pipi.

Doktor bagi saya ubat sapu *lupa apa nama ubat tu. Kesannya ada cuma lambat.

Bila jerawat dah kecut kesan yang ditinggalkan pulak tak hilang. Kesan hitam bertompok-tompok. Buat kulit jadi kusam dan gelap.

Pening kepala jugak nak cari produk apa boleh hilangkan bekas jerawat ni. Masa tu tak kenal lagi Shaklee. Nama Shaklee pun tak pernah dengar.

Sehinggalah satu hari saya diperkenalkan oleh kawan saya mengenai produk Shaklee.

Tanya dia ada ke produk yg boleh hilangkan bekas jerawat ni? Dia kata ada.

Produk yang dicadangkan masa itu adalah Energizing Soy Protein Shaklee atau ESP Shaklee. *takut-takut lagi nak cuba masa tu  😆

ENERGIZING SOY PROTEIN

Selepas mencuba saya nampak perubahannya. ESP Shaklee sangat sangat membantu masalah saya pada masa itu. Saya peroleh perubahan yang sangat ketara pada diri saya sendiri.

Masalah bekas jerawat dan bintik hitam pada muka dah berkurang. Hanya dalam masa 2 Minggu.

2 Minggu je taw saya dah nampak perubahan yang ketara pada kulit muka saya. Kulit kering pun dah tak ada. Masa tu terus Jatuh Cintalah dengan ESP Shaklee ni  🙂

Lihat gambar di bawah. Inilah perubahan yang saya alami selepas mengamalkan ESP Shaklee.

SEBELUM & SELEPAS MINUM ESP

Alhamdulillah. Bekas jerawat dah tak ada dan kulit muka saya sekarang menjadi lebih cerah sekata. Nak jumpa orang pun dah konfiden sekarang. Dulu malu-malu kucing 😆

Selepas daripada itu, saya mula yakin Produk Shaklee memang terbaik. Bukan saya je yang dapat rasa perubahannya. Malah ahli keluarga saya juga mendapat perubahan yang ketara selepas menggunakan produk Shaklee.

Saya kongsikan Shakleee Effect saya & Keluarga:-

Saya

  • Jerawat pada wajah saya makin berkurangan
  • Bekas hitam jerawat makin pudar
  • Kulit muka lebih cerah dan sekata
  • Jarang sakit/demam selepas mengamalkan suplemen Shaklee. Alhamdulillah
  • Set Slimming – Berat badan saya turun daripada 61kg ke 55kg

Kedua Ibu Bapa Saya

Set Sendi & Tulang

  • Masalah sakit lutut yang dialami oleh ayah dan mak saya dah makin berkurang. Kalau sebelum ni bengkak nak solat pun sakit apatah lagi turun naik tangga. Sekarang Alhamdulillah dua-dua dah pulih
  • Lebih sihat dan bertenaga

Alhamdulillah. Sekarang telah terbukti Shaklee memang pilihan terbaik untuk seisi keluarga saya.

Saya bertambah yakin sekarang  🙂

Sekiranya, anda juga ingin mencuba produk kesihatan Shaklee seperti saya, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Insyaa Allah anda berpuas hati.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : [email protected]

Whatssapp/Phone/Telegram : 013-9143814