Pengalaman Ibu Hamil Kecutkan Cyst 7cm Tanpa Pembedahan – Diarysafiyah

Mempunyai Cyst ketika hamil adalah tidak asing lagi waktu kini. Sememangnya terdapat kes kes ibu hamil yang secara tidak sengaja cyst dapat dikesan ketika melakukan pemeriksaan atau scan melalui Ultrasound.

Perasaan gembira bercampur sedih bila dapat berita ini, tapi Cyst dapat di tangani jika ibu bertindak segera. Tetapi ibu jangan terlalu risau, cyst yang bersaiz 5cm kebawah mempunyai peluang untuk kecut.

Ikhtiar untuk bantu kecutkan cyst secara semulajadi juga merupakan cara yang terbaik sementara menunggu hari untuk dibedah dan buang cyst.

Sofea kongsikan satu kisah ibu hamil yang mempunyai ovarian Cyst kecut selepas mengamalkan Set Mengandung Shaklee.

Pengalaman Puan Hanisah

Puan Hanisah ni mempunyai Cyst ketika hamil, tetapi berjaya kecutkan Cyst tanpa melakukan pembedahan. Ini pengalaman Puan Hanisah.

Kalau orang kata jangan minum ESP sebab SOYA, boleh sebabkan Kanser, Cyst, Fibroid.. Mama orang pertama yang Bangkang !

Ketegaq (stubborn)!

Sebab mama sendiri dulu ada OVARIAN CYST 7CM tau ! Doktor tak boleh operate buang cyst sebab mama PREGNANT (early pregnancy). Kena sabar tunggu sampai 12 minggu baru boleh operate. Doktor bagitahu risiko cyst boleh pecah dan sebabkan infection pada peranakkan atau ovari boleh berpusing.

SCARY tau! Memang TAK ADA UBAT atau Solusi untuk mama masa tu. Memang tawakkal dan teruskan ambil Set Mengandung Shakleetermasuk ESP.

Cyst Kecut Sepenuhnya Tak Perlu Operate

Alhamdulillah sebelum minggu ke 12, Cyst mama KECUT SEPENUHNYA. Tak Perlu Operate pun.

Bahagianya beliau rasa kan.

Akhirnya Ovarian Cyst Puan Hanisah yang dirisaukan nya berjaya kecut sebelum 12 minggu usia kandungannya.

Sepatutnya Puan Hanisah perlu menunggu untuk operate ketika usia kandungan mencapai 12 minggu, tapi dalam masa menunggu beliau ikhtiar cara terbaik dan membuahkan hasil dengan Set Mengandung Shaklee.

Selain itu Sofea kongsikan juga Pengalaman Puan Najihah yang mempunyai Cyst ketika hamil dan ikhtiar kecutkan Cyst dengan Set Mengandung Shaklee.

Pengalaman Puan Najihah

Akak pun ada cyst masa early pregnant, si bongsu ni. 4 cm+

Masa itu, memang teruskan jugak ambil Set Hamil termasuk ESP. Siap masa jumpa Dr. saya tanya nak teruskan minum soya ni Dr. tapi  protein Soya Shaklee.

Dr. kata tak ada masalah boleh teruskan.

Alhamdulillah, masa check up Cyst dah kecut dan tak jadi operate.

Set Mengandung Shaklee

Set Mengandung Shaklee terdiri daripada 6 Vitamin penting untuk ibu dan perkembangan bayi. Setiap satunya mempunyai fungsi dan kelebihan yang tersendiri. Ia juga bagus diamalkan untuk ibu hamil bagi membantu ikhtiar kecutkan Cyst semasa hamil.

Bagaimana nak dapatkan Set Shaklee Prenatal ?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan menjadi lebih baik. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik. Pos ke Seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:- Nama : Sofea Effendi ID Shaklee : 1098878 Email : safiyah.shaklee@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259