Vitamin Shaklee Untuk Lelaki Kekal Sihat , Kuat & Handsome

vitamin shaklee untuk lelaki

Eh produk Shaklee ni tak ada ke untuk lelaki ke? Memang semua perempuan je ye boleh makan? Ohh tidak Shaklee untuk lelaki pun ada taw. Wahai para lelaki meh baca sampai habis ye kalau nak kekal sihat, kuat & handsome ūüėČ

Jarang nak jumpa lelaki yang makan vitamin atau suplemen kan? Alasan mereka sihat je. Waktu muda perkasa ni memang abang-abang ni kuat sihat tapi bila dah berumur sikit macam-macam penyakit yang datang tegur. Jadi maka dari itu mari lah cik abang semua kita makan vitamin Shaklee yang dah terbukti diperbuat daripada bahan semulajadi. Sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Masalah yang sering dihadapi oleh kamu Lelaki

Terdapat beberapa masalah yang sering dihadapi oleh kaum lelaki. Antaranya ialah:-

  1. Masalah Kulit Kusam
  2. Masalah Kesuburan
  3. Masalah Perut Buncit

3 masalah dekat atas ni antara yang popular. Untuk mencegah terjadinya masalah di atas. Shaklee memepunyai produk semulajadi atau vitamin yang boleh membantu kekal sihat dan kuat.

Vitamin Untuk Masalah Kulit Kusam Lelaki

Masalah ini bukan sahaja popular dikalangan wanita, lelaki juga ramai yang mempunyai masalah seperti ini. Terdapat pelbagai faktor yang menjadikan kulit muka kusam dan tidak bermaya. Atau lebih teruk lagi hingga berjerawat. Jangan stress ye abang-abang, Sofea nak berkongsi kebaikan untuk encik-encik segak semua.

Harga vitamin C shaklee

Sustained Release Vitamin C
  • Membantu mencerahkan kulit muka
  • Membantu membina kolagen semulajadi untuk kulit kekal anjal
  • Membantu mengceutkan jerawat
  • Membantu mencerahkan tompok hitam bekas jerawat
  • Membekalkan Vitamin C untuk badan kekal sihat
  • Menguatkan Sistem Imun Badan

Vitamin Untuk Masalah Kesuburan Lelaki

Masalah kesuburan sering kita dengar tetapi kita tak ambil tahu. Yang disalahkan tentang masalah ini adalah kaum wanita. Kata mereka yang tak subur, susah dapat anak sebab isteri mandul. Wahai cik abang sekalian jangan salahkan isteri anda. Sebelum berusaha jangan singgungkan hati-hati isteri anda. Untuk masalah kesuburan lelaki vitamin yang dipilih adalah zinc complex.

Zinc complex untuk kesuburan lelaki

Zinc Complex
  • Meningkatkan kepekatan Sperma
  • Memberi tenaga kepada sperma untuk bergerak lebih laju dan pantas menuju ke ovum
  • Membantu pembentukan DNA yang baru
  • Membantu proses pembentukan testosterone
  • Meningkatkan kualiti Sperma yang Normal untuk membantu persenyawaan yang berjaya

Vitamin Untuk Masalah Perut Boroi

Perut Buncit merupakan masalah terbesar untuk para lelaki. Punca perut buncit ini adalah disebabkan kotoran atau toksin yang terkumpul lama didalam badan. Makan tapi tak membuang, akhirnya perut akan membuncit seperti ibu hamil. Banyak kesannya selain badan jadi tidak sihat, selar pun akan ketat dan pakai baju apa pun tak segak sebab perut dah kedepan. Oh tidak abang-abang semua jom detoks toksin dengan Herb-Lax Shaklee.

Herblax untuk perut buncit

Herb-Lax
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama
  • Membantu masalah sembelit teruk
  • Melawaskan pembuangan air besar dengan lebih mudah
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyingkirkan toksin kotoran dari dalam badan

Vitamin-vitamin di atas amat penting untuk membantu mengatasi dan mengurangkan masalah kaum lelaki sekalian. Oleh itu jangan sayang-sayangkan duit untuk kekal sihat, kuat dan bertenaga. Vitamin Shaklee selain selamat digunakan ia murah dan jimat. Untuk dapatkan vitamin-vitamin di atas atau konsultasi percuma untuk masalah anda.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Peluang Hamil Selepas Keguguran – Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum.w.b.t

Hari ini Sofea nak kongsi dengan semua sedikit berita gembira yang dikongsi bersama saya sebelum ini. Kisah Wanita yang telah berjaya mencapai hasratnya setelah berusaha dan ikhtiar untuk menimang cahaya mata ūüôā

Setiap perkahwinan mesti mengimpikan  hal yang terbaik. Salah satunya adalah kelahiran cahaya mata. Di awal perkahwinan kebanyakan pasangan telah merancang untuk mendapatkan cahaya mata. Tetapi kita hanya merancang segala-galanya Allah yang menentukan.

Ada yang merancang sehabis baik tetapi tak ada rezeki buat dia dan pasangannya. Ada juga yang tak merancang pun nak dapat baby dalam masa terdekat tapi Allah bagi rezeki tu cepat. Allahuakhbar sungguh luas kuasa Allah.

set-subur-shaklee

Keguguran Kali Pertama

Setiap alam perkahwinan kita mesti inginkan cahaya mata. Tetapi setiap orang rezeki nya berbeza kan? Semoga kisah wanita yang mengalami keguguran kali pertama ini tidak mematahkan semangat pada yang menghadapi ujian yang sama sepertinya.

Selepas disahkan hamil, satu dalam lima kes keguguran akan berlaku diawal kehamilan. Ia kerana faktor-faktor tertentu yang mengakibatkan kandungan menjadi lemah atau kurang sihat.

Pengalaman keguguran adalah satu peristiwa yang menyedihkan. Bagaikan mimpi ngeri orang kata. Tapi kita tak minta. Ini dah peraturanNya. Jadi usah terus bersedih, teruskan berusaha untuk mendapatkannya.

Kita sebagai hamba Allah percaya setiap inci ujian dari Allah pasti ada hikmahnya. Berdoa dan bertawakal lah pada Allah.

Punca Keguguran

Terdapat banyak punca berlakunya keguguran atau miscarriage diawal kehamilan. Antaranya ialah :-

  • ¬†Wanita mengalami masalah kesihatan yang kronik
  • Kelemahan Dinding Endometrium (janin tidak melekat dengan baik)
  • Wanita terlibat dengan kemalangan atau jatuh ditangga @ bilik air
  • Kualiti sperma dan ovum yang disenyawakn kurang sihat dan sempurna
  • Ketaknormalan Kromosom
  • Dinding rahim lemah


Cara Mencegah Keguguran

Persediaan awal untuk hamil adalah sangat penting. Membuat persediaan awal dengan pengambilan nutrisi yang mencukupi membantu menyokong kesihatan ibu dan perkembangan bayi dengan baik. 

Oleh itu, untuk wanita yang pernah mengalami keguguran disarankan untuk bermula semula dengan mengambil vitamin dan suplemen tambahan dan bagi menyokong ketahanan masalah dinding rahim yang lemah . Amalkan pengambilan makanan yg berkhasiat bagi menyokong kesihatannya.

Setiap vitamin mempuyai fungsi dan kebaikan yang berbeza. Jadi boleh mulakan dengan pengambilan Vitamin C, E, B dan juga folik asid yang boleh menyokong perkembangan bayi dengan baik dan sihat. 

Sofea nak kongsi satu kisah seorang wanita yang pernah mengalami situasi yang sama. Iaitu keguguran di awal kehamilan. Kehilangan bayi dalam kandungan memang sangat-sangat menyedihkan bagi bakal-bakal ibu terutamanya jika itu adalah yang pertama. 

Akan tetapi hal itu bukan penghalang untuk terus sedih dan kecewa. Kerana anak itu rezeki, Allah dah tetapkan setiap rezeki hambanya. Asalkan kita berusaha dan meminta padanya.

 

Keguguran Ketika Usia Kandungan 5 Bulan

Puan D pernah mengalami keguguran setelah usia kandungannya hampir 5 bulan. Ia adalah satu ujian yang hebat untuknya dan suami. Allah jadikan wanita ni sangat kuat, walaupun Puan D dah melalui fasa keguguran selepas itu dia tak pernah putus berusaha.

Keguguran bukan penghalang atau pematah semangat untuk nya berusaha mendapatkan cahaya mata. Terus berusaha dan berdoa selepas itu tawakal dan berserah pada Allah.

Doktor sahkan keguguran berpunca kerana dinding rahim yang lemah. Tetapi, setelah hampir 10 bulan selepas keguguran Puan D disahkan hamil semula. Disamping berdoa dan berusaha Puan D juga mengambil inisiatif lain dengan mengamalkan Set Kesuburan Shaklee. 

 

Testimoni Set Kesuburan 

 

set-kesuburan-shaklee-hamil-selepas-keguguran

 

testomoni-set-kesuburan-shaklee

 

Set Kesuburan Shaklee 

set-kesuburan-shaklee

Suami 

Zinc Complex – Membantu meningkatkan kuantiti sperma dan kematangan organ seks lelaki

Vita- E Complex -Membantu memekatkan air mani dan meningkatkan kelajuan & ketepatan sperma menuju sasaran

Isteri

GLA Complex – Membantu menstabilkan hormon yang tidak seimbang menyebabkan kesukaran untuk merancang kehamilan

B-Complex РMembekalkan Asid Folik lengkap dengan vitamin B bagi persediaan awal untuk hamil

 

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Set Kesuburan Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Zinc Complex

Zinc Complex

 

Zinc-Complex-Shaklee

Zinc Complex

 

Zink merupakan mineral yang diperlukan dalam setiap sel tubuh badan kita. Kerana ia berfungsi untuk merangsang tindakan 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan riaksi eiaksi biokimia dalam tubuh kita.

Memberikan Sokongan Yang Baik

Zinc Complex Shaklee membekalkan mineral yang membantu dalam memelihara kesihatan yang baik dan membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein. Ia juga membekalkan kalsium untuk membantu memelihara kesihatan tulang yang kuat.

Zinc Membantu Meningkatkan Memori dan Daya Tumpuan

Di Jabatan Negara AS Grand Forks Pertanian Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia di North Dakota, mereka menambahkan zinc dalam diet tambahan pelajae-pelajar mereka dan pada peringkat awal kajian, mereka mendapati terdapat peningkatan dalam daya ingatan dan tumpuan pelajar-pelajar mereka. Dalam Kajian terbabit, sebanyak 20mg zinc diberikan setiap hari selama 10 hingga 12 minggu. Ia telah membuktikan bahawa prestasi para pelajar menjadi lebih baik dan tumpuan dalam pembelajaran yang lebih fokus berbanding daripada mereka berbanding denga nmereka yang tidak mengambil suplemen zinc.

Zinc Merupakan Khazanah Buat Lelaki

Kandungan Zinc didalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda jumlahnya daripada organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zinc yang serius boleh menyebabkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan yang cepat dan masalah keguguran rambut. Oleh yang demikian kuantiti Zinc yang mencukupi amat penting untuk kita untuk menjamin dan mengekalkan kesihatan yang baik.

 

Kelebihan Zinc Complex

  • 1 tablet memberi 100% nilai harian bagi Zink
  • Dirumus dengan Zinc Gluconate yang sangat bioavailable daripada Alfalfa dan Barli panggang
  • Formula rumusan Vegetarian

 

Fakta Nutrisi Setiap Hidangan

Bilangan Saiz Setiap Botol

120 biji dalam 1 botol

Cara atau Jadual Makan Zinc Complex

Untuk Memelihara Kesihatan – 1 biji sekali sehari sebelum makan

 

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet tambahan.

 

Sekiranya, anda ingin mencuba produk kesihatan Shaklee seperti diatas , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.