Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

Cantik sangat menjadi pujaan untuk para wanita. Semua orang nak cantik, kita boleh cantik dengan apa cara sekali pun asalkan jangan sakiti diri kita.

Kenapa Sofea kata macam tu? Pernah tak dengar Beauty is Pain? Pain? Sakit? Untuk cantik hanya diri kita yang boleh menentukan untuk pilih sakit untuk cantik atau sihat untuk cantik. Kalau kita tengok masa sekarang macam-macam produk yang orang guna untuk cantik. Tapi dari segi keselamatan rendah, terutamanya yang tang main cucuk-cucuk tu. Ngeri taw  🙁

Oleh itu, untuk dapatkan kulit cantik kita mestilah bijak untuk memilih produk yang selamat, berkesan dan yang lebih penting ia nya semulajadi.

vitamin cantik shaklee

Shaklee merupakan syarikat yang menghasilkan produk kesihatan semulajadi. Jadi ianya adalah salah satu vitamin pilihan para wanita. Artis pun makan Shaklee taw antaranya ialah Rita Rudaini, Emma Maembong dan ramai lagi. Jadi nak tahu rahsia kecantikan kulit mereka? Shaklee ada jawapannya.

Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

image

1. Sustained Release Vita-C

Vitamin C merupakan satu-satunya vitamin yang banyak dijumpai di dalam produk anti-penuaan. Kerana Vitamin C adalah vitamin utama yang membantu penghasilan kolagen untuk kulit cantik, anjal dan lebih sihat. SR Vitamin C Shaklee  500mg adalah vitamin C yang terbaik dipasaran. Dengan konsep “Sustained Release” yang mampu membekalkan Vitamin C untuk tubuh badan secara berperingkat setiap jam. Antara kelebihan lain makan SR Vitamin C Shaklee ialah :-

  • Mencerahkan Kulit yang tidak sekata
  • Mengecutkan jerawat
  • Menghilangkan bekas hitam jerawat
  • Kulit licin dan sel kulit menjadi sihat
  • Lebih awet muda

2. E-Soy Protein Shaklee

ESP merupakan susu protein soya berperisa vanilla, Umm sedapnya vanilla. Untuk memastikan kulit kekal cantik dan anjal sumber protein amat penting kerana ia membantu memperbaharui sel kulit yang rosak dan mati. Selain itu ia juga mempercepatkan proses pembentukan kolagen. Jadi sumber protein juga penting untuk kulit kekal sihat dan halus. ESP juga mampu :-

  • Mencerahkan tona kulit agar lebih sekata
  • Membantu mempercepatkan proses pemulihan luka atau tompoh hitam
  • Mengecilkan pori-pori terbuka
  • Bertindak sebagai anti-oksida untuk menggantikan sel-sel kulit baru

Dua Vitamin di atas ini merupakan vitamin asas untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Pengambilan yang konsisten mampu membantu menyelesaikan masalah kulit kita yang bermasalah. Berikut adalah testimoni pengamal Set Cantik Asas Shaklee ini.

Vitamin c untuk kulit cantik

 


image

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Vitamin Shaklee Untuk Lelaki Kekal Sihat , Kuat & Handsome

vitamin shaklee untuk lelaki

Eh produk Shaklee ni tak ada ke untuk lelaki ke? Memang semua perempuan je ye boleh makan? Ohh tidak Shaklee untuk lelaki pun ada taw. Wahai para lelaki meh baca sampai habis ye kalau nak kekal sihat, kuat & handsome 😉

Jarang nak jumpa lelaki yang makan vitamin atau suplemen kan? Alasan mereka sihat je. Waktu muda perkasa ni memang abang-abang ni kuat sihat tapi bila dah berumur sikit macam-macam penyakit yang datang tegur. Jadi maka dari itu mari lah cik abang semua kita makan vitamin Shaklee yang dah terbukti diperbuat daripada bahan semulajadi. Sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Masalah yang sering dihadapi oleh kamu Lelaki

Terdapat beberapa masalah yang sering dihadapi oleh kaum lelaki. Antaranya ialah:-

  1. Masalah Kulit Kusam
  2. Masalah Kesuburan
  3. Masalah Perut Buncit

3 masalah dekat atas ni antara yang popular. Untuk mencegah terjadinya masalah di atas. Shaklee memepunyai produk semulajadi atau vitamin yang boleh membantu kekal sihat dan kuat.

Vitamin Untuk Masalah Kulit Kusam Lelaki

Masalah ini bukan sahaja popular dikalangan wanita, lelaki juga ramai yang mempunyai masalah seperti ini. Terdapat pelbagai faktor yang menjadikan kulit muka kusam dan tidak bermaya. Atau lebih teruk lagi hingga berjerawat. Jangan stress ye abang-abang, Sofea nak berkongsi kebaikan untuk encik-encik segak semua.

Harga vitamin C shaklee

Sustained Release Vitamin C
  • Membantu mencerahkan kulit muka
  • Membantu membina kolagen semulajadi untuk kulit kekal anjal
  • Membantu mengceutkan jerawat
  • Membantu mencerahkan tompok hitam bekas jerawat
  • Membekalkan Vitamin C untuk badan kekal sihat
  • Menguatkan Sistem Imun Badan

Vitamin Untuk Masalah Kesuburan Lelaki

Masalah kesuburan sering kita dengar tetapi kita tak ambil tahu. Yang disalahkan tentang masalah ini adalah kaum wanita. Kata mereka yang tak subur, susah dapat anak sebab isteri mandul. Wahai cik abang sekalian jangan salahkan isteri anda. Sebelum berusaha jangan singgungkan hati-hati isteri anda. Untuk masalah kesuburan lelaki vitamin yang dipilih adalah zinc complex.

Zinc complex untuk kesuburan lelaki

Zinc Complex
  • Meningkatkan kepekatan Sperma
  • Memberi tenaga kepada sperma untuk bergerak lebih laju dan pantas menuju ke ovum
  • Membantu pembentukan DNA yang baru
  • Membantu proses pembentukan testosterone
  • Meningkatkan kualiti Sperma yang Normal untuk membantu persenyawaan yang berjaya

Vitamin Untuk Masalah Perut Boroi

Perut Buncit merupakan masalah terbesar untuk para lelaki. Punca perut buncit ini adalah disebabkan kotoran atau toksin yang terkumpul lama didalam badan. Makan tapi tak membuang, akhirnya perut akan membuncit seperti ibu hamil. Banyak kesannya selain badan jadi tidak sihat, selar pun akan ketat dan pakai baju apa pun tak segak sebab perut dah kedepan. Oh tidak abang-abang semua jom detoks toksin dengan Herb-Lax Shaklee.

Herblax untuk perut buncit

Herb-Lax
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama
  • Membantu masalah sembelit teruk
  • Melawaskan pembuangan air besar dengan lebih mudah
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyingkirkan toksin kotoran dari dalam badan

Vitamin-vitamin di atas amat penting untuk membantu mengatasi dan mengurangkan masalah kaum lelaki sekalian. Oleh itu jangan sayang-sayangkan duit untuk kekal sihat, kuat dan bertenaga. Vitamin Shaklee selain selamat digunakan ia murah dan jimat. Untuk dapatkan vitamin-vitamin di atas atau konsultasi percuma untuk masalah anda.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Nak Tahu Berapa Harga Vitamin C Shaklee?

Assalamualaikum.w.b.t

Bukan main lagi tajuk entry Sofea kali ni kan? Sofea selalu dapat pertanyaan dari Customer gini. “Berapa Harga Vitamin C Shaklee ye Sofea? Mesti Mahal kan?” Dengan cepat Sofea menjawab eh tak la Harga Vitamin C Shakee Murah Je. Sebiji hanya RM 0.57 sen je. Murah kan?

Eh tapi betul harga vitamin C Shaklee murah je. Nak dibanding Harga Vitamin C brand x Shaklee punya lagi murah.

Setanding dengan kelebihan dan kesannya yang sangat optimum untuk kesihatan tubuh badan kita. Macam yang kita tahu Vitamin C sangat baik dalam membantu meningkatkan sistem imun badan kita. Jadi Vitamin C amat sesuai dan digalakkan untuk di ambil setiap hari.

Berapa Harga Vitamin C Shaklee?

Harga Runcit 1 Botol Sustained Release Vitamin C Shaklee 500mg = RM 103

  • 1 Botol mengandungi 180 biji tablet
  • 1 Botol = 6 Bulan
  • Membekalkan 500mg untuk setiap 1 tablet khasiatnya yg bersamaan dengan 7.5 biji buah oren berserta kulitnya
  • Dengan konsep Sustained Release (dilepaskan secara berperingkat)

1 Botol Vitamin C Shaklee jimat untuk 6 bulan. Wahhh jimat kan RM 103 untuk 6 bulan. Setahun hanya 2 Botol Vitamin C sahaja.

harga vitamin c shaklee

 

Terdapat banyak Kelebihan dan Khasiat Vitamin C Shaklee yg tak ada di Vitamin C brand x. Boleh klik sini untuk baca.

Macam mana nak dapatkan Vitamin C Shaklee?

Bagaimana Untuk Dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan V, saya adalah Witamin C Shaklee, saya merupakan wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259
*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat.

4 Cara Hilangkan Bekas Jerawat Dengan Berkesan

Masalah jerawat dan bekas jerawat adalah masalah yang mampu menghantui semua orang. Sama juga seperti Sofea. Sofea pernah mengalami masalah ini.

Bila jerawat dah kecut, bekas nya pulak membawa masalah pada kita. Huhu stress kan tapi percayalah bekas jerawat boleh hilang dengan beberapa cara yang boleh kita cuba

Sofea kongsikan atas pengalaman Sofea sendiri ya. Moga cara menghilangkan jerawat kali ini dapat membantu anda semua

“Cara Menghilangkan Bekas Jerawat”

1. Skrub

Untuk mendapatkan kulit yang bersih dan sihat biasanya kita amalkan skrub wajah 2-3 kali seminggu kan. Selain itu skrub juga merupakan antara salah satu cara menghilangkan bekas jerawat. Ia juga membantu menyingkirkan sel sel kulit mati di permukaan kulit wajah kita.

Cuba skrub wajah 2 kali seminggu dengan konsisten parut atau bekas jerawat akan lebih cepat hilang dan pudar.

2. Vitamin C

Vitamin C sangat terkenal dengan kecantikan. Kerana vitamin C merupakan salah satu vitamin yang membantu menghasilkan kolagen secara semulajadi. Bila lapisan sel kulit cukup kolagen segala parut atau bekas jerawat akan lebih mudah hilang.

Jadi tingkatkan pengambilan Vitamin C untuk membantu menghilangkan bekas bekas jerawat. Ambil Vitamin C yang mempunyai kadar penyerapan secara berperingkat agar lebih cepat dan berkesan dalam menghilangkan & memudarkan bekas jerawat.

Vitamin C yang mempunyai kadar penyerapan secara berperingkat atau Sustained Release ialah SR Vitamin C Shaklee. Sangat recomended.

3. Masker

Lakukan masker 2 kali seminggu. Pakai masker whitening kerana ia mampu menghilangkan bekas jerawat dengan lebih efektif.

Tengok dulu bahan-bahan masker tersebut agar dapat membantu memudarkan bekas jerawat dengan lebih cepat.

4. Pengambilan Protein

Sel terbentuk daripada sumber protein. Pengambilan protein yang mencukupi mampu menghilangkan bekas jerawat dengan efektif. Protein umpama sumber makanan bila kita makan kita kenyang.

Begitu dengan protein, bila kita bekalkan protein yang mencukupi untuk sel kulit kita ia akan lebih sihat dan mudah membantu mempercepatkan masalah bekas jerawat hilang.

Dekat 2 Tahun Sofea mengamalkan pengambilan Set Cantik Shaklee iaitu pengambilan ESP Shaklee & SR Vitamin C

Ini lah hasilnya sangat memuaskan.

testimoni esp shaklee

Jika anda mempunyai masalah sama seperi Sofea boleh cuba cara hilangkan bekas jerawat yang Sofea amalkan hingga ke hari ini. Sangat efektif.

Ataupun jika nak cuba Set Cantik Shaklee boleh hubungi Sofea juga. Siap konsultasi percuma berdasarkan pengalaman sendiri.

Bagaimana untuk dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Produk Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

Cara Menghilangkan Jerawat Dengan Cepat & Berkesan

Kulit berjerawat umpama mimpi ngeri buat semua orang, tak kira lah wanita atau lelaki. Terdapat banyak faktor atau sebab tumbuhnya jerawat. Sama ada dari pemakanan, pemakaian dan persekitaran. Semua kita kena jaga bagi memastikan kita mendapat kulit yang sihat dan bebas dari jerawat.

Tapi jerawat akan tumbuh tanpa diundang. Bila mana satu dua jerawat tumbuh cepat-cepat ambil tindakan tanganinya sebab takut bila kita biarkan mula tangan gatal usik-usik jerawat tu, ia akan mendatangkan mudarat terhadap kulit muka kita. Kerana bakteria tersebar dengan mudah & cepat.

Sofea kongsikan beberapa cara menghilangkan jerawat dengan cepat & berkesan. Ia tidaklah menjamin 100% keberkesanannya tetapi ia dapat membantu mengurangkan keradangan pada jerawat.

 

cara menghilangkan jerawat dengan cepat

Cara Menghilangkan Jerawat Dengan Cepat & Berkesan

1. Cuci Muka

Untuk menghilangkan jerawat atau membantu melegakan keradangan pada jerawat anda perlu menjaga kebersihan wajah. Basuh muka anda dengan sebaiknya, jerawat terjadi bila mana liang pori muka dipenuhi dengan bakteria. Jadi untuk membantu melegakan keradangan jerawat basuh muka dengan pembersih muka yang bersesuaian dengan kulit muka kita.

Sebaiknya cuci dengan pembersih yang anti-bakteria agar ia dapat membersihkan bakteria jahat dengan lebih cepat. Picitkan sejumlah kecil pembersih muka anda campurkan dengan sedikit air suam dan gosokkan dengan lembut secara membulat di permukaan kulit anda terutamanya di bahagian yang berjerawat. Jangan gosok kuat sebab ia akan mencederakan lagi jerawat tu.

2. Sapu Kiub Ais

Gosokkan kiub ais pada bahagian jerawat sehingga kebas. Ais membantu mengecilkan saiz pori, jadi bila pori-pori makin tertutup jerawat kita juga akan mengecut. Lakukan dengan kerap sebaiknya 2 hingga 3 kali sehari. Kalau jerawat dah ok boleh hentikan sapu kiub ais ni.

3. Sapu Ubat Gigi

Macam tak percaya kan jerawat boleh kecut bila sapu ubat gigi. Tapi ini lah antara salah satu cara menghilangkan jerawat dengan cepat & berkesan. Bila jerawat tumbuh cepat-cepat sapu sedikit ubat gigi dekat jerawat tu. Seeloknya sapu sebelum tidur, sapu rata dibahagian jerawat dan biarkan sehingga esok pagi. Ubat gigi membantu mengeringkan jerawat anda dalam masa satu malam je, dari saiz jerawat besar gedabak tu boleh kecut. Boleh cuba sekarang !

4. Putih Telur

Ini antara yang popular dalam kalangan wanita wanita yang kulit dia flawless bak nelopa. Putih telur dapat membantu menghilangkan jerawat dengan berkesan. Ia dapat mengecilkan pori-pori kulit serta mengurangkan minyak yang berlebihan. Enzim lysozim yang terkandung dalam putih telur dapat menghancurkan dinding sel bakteria yang menjadi punca terbentuknya jerawat.

Jadi boleh sap putih telur pada bahagian jerawat atau amalkan setiap 2 kali seminggu untuk membantu menghilangkan jerawat & bekas jerawat dengan lebih cepat & efisen.

5. Makan Vitamin C

Tingkatkan pengambilan vitamin C masa jerawat menyerang muka kita. Pengambilan Vitamin C adalah penting untuk membantu mengekalkan kulit wajah yang halus dan gebu. Pengambilan vitamin C yang cukup dapat mengurangkan keradangan jerawat dan mengecutkan jerawat dengan lebih cepat. Vitamin C juga membantu merangsang penghasilan kolagen secara semulajadi.

Jadi pilih Vitamin C yang selamat di makan dan semulajadi. Macam sofea sendiri sofea amalkan pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten. Alhamdulillah jerawat masa mengandung dah beransur pulih.

Testimoni Pengambilan Sustained Release Vita-C Shaklee

testimoni vitamin c shaklee

“Hanya konsisten makan SR Vitamin C Shaklee Sahaja, jerawat dah bersih, kulit makin cerah lihatlah hasilnya :)”

Bagaimana untuk dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Produk Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

Testimoni Kulit Cantik Lepas Makan Vitamin C Semulajadi

Assalamualaikum.w.b.t

Okay memandangkan lagi beberapa hari je Promo Vitamin C nak tamat. Sofea Kongsikan sebanyak mungkin dekat sini Testimoni2 yang dah cuba dan rasai sendiri kesannya.

Memang rugi kalau tak grab masa bulan Promo, sebab harga terlebih kasih sayang akak bagi. Lagi satu selain banyak kelebihan & manfaat yang kita boleh dapati dalam 1 tablet Vitamin C, Sebotol Vitamin C ni jugak boleh tahan sampai 6 Bulan. Jadi jimat kan?

Tak mo banyak cakap meh baca Testimoni2 akak-akak yang dah makan SR Vitamin C Shaklee 😉

Testimoni 1

Nurul Husna : Kulit Tangan Panas, Kering & Mengelupas OK lepas amalkan SR Vitamin C

 

Testimoni 2

Farzana : Jerawat di dahi & pipi hilang lepas konsisten Vitamin C selama 2 hari sahaja

 

Testimoni 3

Hamah : Kulit Makin Cerah & Parut Cepat Hilang 😉

 

Testimoni 4

FajarDaimin : Kulit makin CERAH & Jeragat Berkurangan

Testimoni 5

Ain : Mak Andam Kata Kulit Licin. Bestnya Make Up pun mesti cantik kan 😉

 

Testimoni 6

ILAH : Demam tak cari dah PANADOL

 

Bestkan? Sofea pun antara pengguna tegar SR Vitamin C. Kesannya? Paling ketara jerawat lah sebab dulu muka penuh jerawat tapi alhamdulillah sejak konsisten SR Vitamin C dari Shaklee kulit dah bersih dari jerawat. Bekas2 jerawat yang hitam2 tu pun dah pudar.

Banyak manfaat dan kelebihan yang boleh kita dapat dalam 1 tablet Vitamin C. Yang bestnya lagi khasiat bagi 1 tablet Vitamin C Shaklee ni bersamaan 7.5 buah oren berserta kulitnya. Kalau kita lah sanggup tak nak telan buah sebanyak tu dalam satu masa dengan kulit lagi tu. Huaa nangis  😆

Jadi sempena bulan Promo April ni sangat la jimat kalau kita beli 1-2 botol SR Vitamin C. Boleh kongsi dengan adik, kakak, mak, ayah & suami. Makan sorang pun boleh sebabnya 1 botol SR Vit-C kegunaannya selama 6 bulan. Sangat jimat kan 🙂

Cuba dulu baru tau 😉 Berkenan nak cuba dan dapatkan Vitamin C Shaklee? Boleh Hubungi Sofea terus ya.

Bagaimana untuk dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Produk Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259