Vivix Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan yang Optimum

Pernah dengar nama Vivix Shaklee? Sekarang dah HOT sangat dipasaran. Vivix untuk Cantik, Vivix untuk Darah Tinggi, Vivix untuk Kencing Manis, Vivix untuk Gout, Vivix untuk Sakit Jantung dan banyak lagi.

Vivix shaklee

Ia merupakan suplemen anti penuaan yang terbaik yang dibangunkan selepas bertahun tahun menjalani penyelidikan. Di US dan Kanada lebih 1 juta botol telah pun terjual. Kesannya sesuai dengan jolokan yang diberi iaitu “tonik ajaib” Shaklee.

Apa itu Vivix Shaklee?

Vivix merupakan minuman botani yang kaya dengan resveretrol. Ia bertindak 10 kali lebih berkesan. Vivix atau yang lebih dikenali sebagai sirap shaklee berfungsi membantu melambatkan penuaan dari peringkat sel.

Ia terdiri daripada 4 bahan utama yang unik iaitu Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Lobak Ungu & Polygonum Cuspidatum yang kaya dengan Polifenol.

Apa itu Polifenol?

Polifenol ialah kumpulan tumbuhan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Gabungan bahan di atas memberi kesannyang terbaik dalam memperbaiki dan melindungi sel

Apa Kelebihan & Manfaat Vivix Shaklee?

* Melambatkan pembentukan proton AGE yang membantu melambatkan penuaan

* Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

* Menggalakkan sumber tenaga dari sel sellular

Kelebihan vivix shaklee

Dari segi kesihatan, Vivix banyak membantu membaik pulih kesihatan jantung, sistem imun yang lebih baik, kesihatan sendi, kecing manis atau diebetis, memperbaiki penglihatan, penghadaman yang sihat, kanser dan banyak lagi.

Vivix Shaklee Untuk Siapa?

Adakah Vivix khas untuk mereka yang sakit atau yang mengalami masalah kesihatan?

Vivix Shaklee sesuai untuk kita bagi membantu meningkatkan tahap kesihatan. Tak kan dah sakit baru nak minum Vivix kan? Mencegah itu lebih baik dari merawat.

Bagaimana pula untuk mereka yang mengalami masalah kesihatan? Vivix sangat digalakkan untuk mereka yang pernah atau masih mengalami masalah kesihatan seperti berikut :-

  • mengalami serangan jantung
  • stroke
  • gout
  • darah tinggi
  • kencing manis
  • koleterol yang tinggi
  • masalah penglihatan
  • berat badan berlebihan
  • kanser @ barah
  • masalah kesuburan
  • perokok yang ingin berhenti merokok

Apa kata pengguna Vivix? Testimoni Vivix Shaklee

Vivix-untuk-kencing-manis

“Akak ada Kencing manis, akak try mkn Vivix abg akak, sbb dia x nak makan kan, dari 14.5 boleh turun 7.5 after minum x henti for 1 month”

Vivix-untuk-sakit-lutut

“Akak lepas ambil VIVIX tu, alhamdulillah lutut kurang sakit doh, kalau tidak tak boleh nak rukuk masa solat”

 

Vivix-untuk-bengkak-kaki

“Bengkak dah surut. boleh jalan macam biasa dah”

 

Vivix-untuk-kesuburan

“Akhirnya penantian isteri saya berjaya hamil setelah hampir 10 tahun menunggu, Alhamdulillah”

Vivix adalah salah satu ikhtiar terbaik untuk mengambalikan kesihatan anda atau mak ayah. Ia adalah tonik ajaib yang mampu menyokong kesihatan dari dalam dan kecantikan luaran secara semulajadi. Vivix telah menjalani kajian bertahun-tahun untuk menghasilakn yang terbaik.

Setiap pembelian 2 botol Vivix Shaklee akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA, dan Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Penjimatan sehingga 15-20 % dari harga asal. Yuran Ahli RM 69 tidak perlu bayar, Free Of Charge dengan pembelian 2 botol Vivix.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vivix Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Peluang Hamil Selepas Keguguran – Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum.w.b.t

Hari ini Sofea nak kongsi dengan semua sedikit berita gembira yang dikongsi bersama saya sebelum ini. Kisah Wanita yang telah berjaya mencapai hasratnya setelah berusaha dan ikhtiar untuk menimang cahaya mata ūüôā

Setiap perkahwinan mesti mengimpikan  hal yang terbaik. Salah satunya adalah kelahiran cahaya mata. Di awal perkahwinan kebanyakan pasangan telah merancang untuk mendapatkan cahaya mata. Tetapi kita hanya merancang segala-galanya Allah yang menentukan.

Ada yang merancang sehabis baik tetapi tak ada rezeki buat dia dan pasangannya. Ada juga yang tak merancang pun nak dapat baby dalam masa terdekat tapi Allah bagi rezeki tu cepat. Allahuakhbar sungguh luas kuasa Allah.

set-subur-shaklee

Keguguran Kali Pertama

Setiap alam perkahwinan kita mesti inginkan cahaya mata. Tetapi setiap orang rezeki nya berbeza kan? Semoga kisah wanita yang mengalami keguguran kali pertama ini tidak mematahkan semangat pada yang menghadapi ujian yang sama sepertinya.

Selepas disahkan hamil, satu dalam lima kes keguguran akan berlaku diawal kehamilan. Ia kerana faktor-faktor tertentu yang mengakibatkan kandungan menjadi lemah atau kurang sihat.

Pengalaman keguguran adalah satu peristiwa yang menyedihkan. Bagaikan mimpi ngeri orang kata. Tapi kita tak minta. Ini dah peraturanNya. Jadi usah terus bersedih, teruskan berusaha untuk mendapatkannya.

Kita sebagai hamba Allah percaya setiap inci ujian dari Allah pasti ada hikmahnya. Berdoa dan bertawakal lah pada Allah.

Punca Keguguran

Terdapat banyak punca berlakunya keguguran atau miscarriage diawal kehamilan. Antaranya ialah :-

  • ¬†Wanita mengalami masalah kesihatan yang kronik
  • Kelemahan Dinding Endometrium (janin tidak melekat dengan baik)
  • Wanita terlibat dengan kemalangan atau jatuh ditangga @ bilik air
  • Kualiti sperma dan ovum yang disenyawakn kurang sihat dan sempurna
  • Ketaknormalan Kromosom
  • Dinding rahim lemah


Cara Mencegah Keguguran

Persediaan awal untuk hamil adalah sangat penting. Membuat persediaan awal dengan pengambilan nutrisi yang mencukupi membantu menyokong kesihatan ibu dan perkembangan bayi dengan baik. 

Oleh itu, untuk wanita yang pernah mengalami keguguran disarankan untuk bermula semula dengan mengambil vitamin dan suplemen tambahan dan bagi menyokong ketahanan masalah dinding rahim yang lemah . Amalkan pengambilan makanan yg berkhasiat bagi menyokong kesihatannya.

Setiap vitamin mempuyai fungsi dan kebaikan yang berbeza. Jadi boleh mulakan dengan pengambilan Vitamin C, E, B dan juga folik asid yang boleh menyokong perkembangan bayi dengan baik dan sihat. 

Sofea nak kongsi satu kisah seorang wanita yang pernah mengalami situasi yang sama. Iaitu keguguran di awal kehamilan. Kehilangan bayi dalam kandungan memang sangat-sangat menyedihkan bagi bakal-bakal ibu terutamanya jika itu adalah yang pertama. 

Akan tetapi hal itu bukan penghalang untuk terus sedih dan kecewa. Kerana anak itu rezeki, Allah dah tetapkan setiap rezeki hambanya. Asalkan kita berusaha dan meminta padanya.

 

Keguguran Ketika Usia Kandungan 5 Bulan

Puan D pernah mengalami keguguran setelah usia kandungannya hampir 5 bulan. Ia adalah satu ujian yang hebat untuknya dan suami. Allah jadikan wanita ni sangat kuat, walaupun Puan D dah melalui fasa keguguran selepas itu dia tak pernah putus berusaha.

Keguguran bukan penghalang atau pematah semangat untuk nya berusaha mendapatkan cahaya mata. Terus berusaha dan berdoa selepas itu tawakal dan berserah pada Allah.

Doktor sahkan keguguran berpunca kerana dinding rahim yang lemah. Tetapi, setelah hampir 10 bulan selepas keguguran Puan D disahkan hamil semula. Disamping berdoa dan berusaha Puan D juga mengambil inisiatif lain dengan mengamalkan Set Kesuburan Shaklee. 

 

Testimoni Set Kesuburan 

 

set-kesuburan-shaklee-hamil-selepas-keguguran

 

testomoni-set-kesuburan-shaklee

 

Set Kesuburan Shaklee 

set-kesuburan-shaklee

Suami 

Zinc Complex – Membantu meningkatkan kuantiti sperma dan kematangan organ seks lelaki

Vita- E Complex -Membantu memekatkan air mani dan meningkatkan kelajuan & ketepatan sperma menuju sasaran

Isteri

GLA Complex – Membantu menstabilkan hormon yang tidak seimbang menyebabkan kesukaran untuk merancang kehamilan

B-Complex РMembekalkan Asid Folik lengkap dengan vitamin B bagi persediaan awal untuk hamil

 

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Set Kesuburan Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.