Herb-Lax Shaklee Untuk Detoks

CARA KEMPISKAN PERUT BONCET DENGAN HERBLAX SHAKLEE
Assalamualaikum.w.b.t.. Entry kali ni bersambung dari entry Infused Water atau Cara Buat Air Detoks sebelum ini. Siapa yang dah baca dan cuba? Macam mana sedap kan? Hehe Yang pasti badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga.
Pada yang belum baca entry sebelum ini mengenai Resipi Air Detoks bagi membantu menyingkirkan bahan toksin dalam tubuh badan kita. Boleh KLIK SINI   😆

SOALAN POPULAR ?

Soalan ini saya dapat daripada sahabat-sahabat saya diluar sana selepas saya buat entry mengenai air detoks dan mungkin juga anda tertanya-tanya soalan yang sama.

Apa maksud Infused Water?

Air Detoks adalah air yang dicampurkan bersama buah-buahan bagi membantu badan kita menyingkirkan bahan toksin yang telah lama terkumpul. Nak tahu sekarang Air Detoks ni tengah popular dikalangan kakak-kakak yang nak slim @ tengah sibuk nak turunkan berat badan. Maklumlah tak lama lagi nak raya dah Hehe

Soalan-Soalan ini yang saya dapata dan selalu dengar :-

Untuk DETOKS boleh guna Infused Water je ke? Kalau saya jenis yang sibuk tak ada masa nak buat Infused Water ni macam mana? Isteri saya sibuk lah. Dia tak ada masa nak buatkan, Saya  lagi tak ada masa nak buat air detoks sendiri.

Ada yang mengalami situasi begini? Kekangan kerja dan tugas yang mencabar kadang buat kita lupa tentang kesihatan tubuh badan kita. Jangan risau. Tak semestinya kita boleh detoks dengan air detoks sahaja. Ada cara lain yang saya nak kongsi dengan anda.

Cara untuk detoks kali ni senang je. Khas buat anda yang mempunyai masalah kekangan masa. Yang ni tak perlu nak potong-potong buah atau nak cari botol untuk simpan infused water yea. Terlalu mudah. Tinggal nak ngap makan je. Senang kan ? Apa bahannya? Lihat dibawah ini.

HERBLAX SHAKLEE

herb-lax shaklee-cara untuk kempiskan perut-detoks secara semulajadi

Herb-Lax  merupakan ramuan asas produk yang mengandungi 9 herba semulajadi. Ia membantu menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut dan merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara semulajadi. Herb-Lax diperbuat daripada bahan seulajadi jadi jangan takut atau risau ya. Nak DETOKS cara mudah? Jadikan Herb-Lax pilihan kita.

 

Kelebihan Herb-Lax Shaklee 

  • Membersih najis yang tersekat
  • Membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Pembersihan usus secara semulajadi

 

Pengalaman Saya

Pengalaman sendiri mencuba Her-Lax sangat seronok. Sebelum ni saya ada masalah sembelit teruk dan kadang sampai 2 minggu tak membuang. Dalam masa dua minggu tu macam-macam saya makan kan. Bila badan kita terlalu banyak toksin dan kotoran biasanya dia akan nampakkan kesan-kesan sampingan. Yang paling ketara pada diri saya ialah jerawat. Jerawat naik terlalu banyak. Lama kelamaan dia meninggalkan bekas hitam yang sangat buruk.

Risau makin menjadi jadi. Saya mengambil langkah mengambil Herb-Lax Shaklee untuk agen detoks bagi menyingkirkan segala toksin yang ada dlm tubuh badan saya.

Alhamdulillah lepas beberapa kali buat detoks atau lebih dan singkirkan segala toksin dalam badan. Jerawat saya makin pulih. Puncanya salah satu adalah terlalu lama kotoran tersimpan dalam badan. Makanan yang kita ambil tak semua makanan yang sihat kan. Bila dah terlalu terkumpul ia menghalang nutrisi daripada diserap oleh tubuh badan kita. Yang ni kadang-kadang

Masalah sembelit saya pun dah tak ada. Kalau tak berjam lah dalam tu. Makan sekali esoknya terus membuang memang dia cuci semua, lepas tu badan rasa ringan sangat. Bergantung pada keadaan badan kita juga, kalau yang rajin detoks lagi bagus hasilnya. Detoks dengan  Herb-Lax pun best sebab hasilnya memuaskan dan paling penting badan kita lebih sihat dan cergas.

 

BAGAIMANA UNTUK DAPATKANNYA ? 

Boleh hubungi saya di talian yang berikut atau terus klik gambar dibawah untuk pembelian secara terus menggunakan kad debit atau credit anda  😉

 

herb-lax shaklee untuk detoks

 

Sekiranya, anda ingin mencuba produk kesihatan Shaklee seperti diatas , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Herb-Lax

Herb-Lax™

 

Herb-Lax-Shaklee-Untuk-Detoks-Kempiskan-Perut-Dengan-Cepat

Herb-Lax Shaklee

 

Herb-Lax™ Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi sesetengah orang yang sering mengalami kesulitan untuk membuang air besar, Herb-Lax sangat membantu untuk melembutkan najis supaya lebih mudah untuk membuang.

Produk ini mengandungi Alfalfa (Medicago Sativa). Individu yang mengidam lupus eritematosus sistematik perlu meminta nasihat dan khidmat rundingan pakar sebelum menggunakan produk ini.

Kebaikan Herb-Lax™

  1. Merawat masalah sembelit dan melawaskan pembuangan najis
  2. Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut
  3. Membantu mengempiskan perut
  4. Mengurangkan ketegangan perut akibat angin

Fakta Nutrisi Setiap Hidangan

Bilangan Saiz Setiap Botol

120 biji dalam 1 botol

Cara atau Jadual Makan Herb-Lax™

Sesuai untuk kanak-kanak 12 tahun ke-atas dan dewasa sahaja

Untuk Kesihatan Berpanjangan – makan 2 kali seminggu, 4 biji setiap kali makan sebelum tidur

Untuk membersihkan usus, masalah sembelit, detox & mengawal berat badan – 2 kali sehari, 3 biji setiap kali selepas makan & sebelum tidur

Tiada perasa dan pewarna tiruan.

 

HERB LAX UNTUK DETOKS-HERB LAX UNTUK KEMPISKAN PERUT BONCET

 

Sekiranya, anda juga ingin mencuba produk kesihatan Shaklee seperti diatas , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.