Vivix Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan yang Optimum

Pernah dengar nama Vivix Shaklee? Sekarang dah HOT sangat dipasaran. Vivix untuk Cantik, Vivix untuk Darah Tinggi, Vivix untuk Kencing Manis, Vivix untuk Gout, Vivix untuk Sakit Jantung dan banyak lagi.

Vivix shaklee

Ia merupakan suplemen anti penuaan yang terbaik yang dibangunkan selepas bertahun tahun menjalani penyelidikan. Di US dan Kanada lebih 1 juta botol telah pun terjual. Kesannya sesuai dengan jolokan yang diberi iaitu “tonik ajaib” Shaklee.

Apa itu Vivix Shaklee?

Vivix merupakan minuman botani yang kaya dengan resveretrol. Ia bertindak 10 kali lebih berkesan. Vivix atau yang lebih dikenali sebagai sirap shaklee berfungsi membantu melambatkan penuaan dari peringkat sel.

Ia terdiri daripada 4 bahan utama yang unik iaitu Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Lobak Ungu & Polygonum Cuspidatum yang kaya dengan Polifenol.

Apa itu Polifenol?

Polifenol ialah kumpulan tumbuhan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Gabungan bahan di atas memberi kesannyang terbaik dalam memperbaiki dan melindungi sel

Apa Kelebihan & Manfaat Vivix Shaklee?

* Melambatkan pembentukan proton AGE yang membantu melambatkan penuaan

* Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

* Menggalakkan sumber tenaga dari sel sellular

Kelebihan vivix shaklee

Dari segi kesihatan, Vivix banyak membantu membaik pulih kesihatan jantung, sistem imun yang lebih baik, kesihatan sendi, kecing manis atau diebetis, memperbaiki penglihatan, penghadaman yang sihat, kanser dan banyak lagi.

Vivix Shaklee Untuk Siapa?

Adakah Vivix khas untuk mereka yang sakit atau yang mengalami masalah kesihatan?

Vivix Shaklee sesuai untuk kita bagi membantu meningkatkan tahap kesihatan. Tak kan dah sakit baru nak minum Vivix kan? Mencegah itu lebih baik dari merawat.

Bagaimana pula untuk mereka yang mengalami masalah kesihatan? Vivix sangat digalakkan untuk mereka yang pernah atau masih mengalami masalah kesihatan seperti berikut :-

  • mengalami serangan jantung
  • stroke
  • gout
  • darah tinggi
  • kencing manis
  • koleterol yang tinggi
  • masalah penglihatan
  • berat badan berlebihan
  • kanser @ barah
  • masalah kesuburan
  • perokok yang ingin berhenti merokok

Apa kata pengguna Vivix? Testimoni Vivix Shaklee

Vivix-untuk-kencing-manis

“Akak ada Kencing manis, akak try mkn Vivix abg akak, sbb dia x nak makan kan, dari 14.5 boleh turun 7.5 after minum x henti for 1 month”

Vivix-untuk-sakit-lutut

“Akak lepas ambil VIVIX tu, alhamdulillah lutut kurang sakit doh, kalau tidak tak boleh nak rukuk masa solat”

 

Vivix-untuk-bengkak-kaki

“Bengkak dah surut. boleh jalan macam biasa dah”

 

Vivix-untuk-kesuburan

“Akhirnya penantian isteri saya berjaya hamil setelah hampir 10 tahun menunggu, Alhamdulillah”

Vivix adalah salah satu ikhtiar terbaik untuk mengambalikan kesihatan anda atau mak ayah. Ia adalah tonik ajaib yang mampu menyokong kesihatan dari dalam dan kecantikan luaran secara semulajadi. Vivix telah menjalani kajian bertahun-tahun untuk menghasilakn yang terbaik.

Setiap pembelian 2 botol Vivix Shaklee akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA, dan Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Penjimatan sehingga 15-20 % dari harga asal. Yuran Ahli RM 69 tidak perlu bayar, Free Of Charge dengan pembelian 2 botol Vivix.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vivix Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Assalamualaiku.w.b.t

Salam Sejahtera dan salam sayang buat semua. Apa khabar hari ini, semua sihat? Alhamdulillah. Pada hari Jummat yang mulia ni Sofea nak kongsi satu Testimoni yang sangat menarik. Khas buat abang-abang sado yang merokok.

Jom kita lihat dulu apa reaksi atau kesan perokok tegar ini setelah mengamalkan Vivix.

 

berhenti-merokok-dengan-vivix-shaklee-testimoni-vivix

 

Encik Uzir merupakan perokok tegar. Sampaikan digelar “Hantu Rokok” banyak cara dia cuba tapi gagal. Tetapi lepas minum Vivix Shaklee menjadi pulak. Kita dengar dulu apa kata Encik Uzir  🙂

 

Berjaya kan? Jika seorang Perokok Tegar mampu BERHENTI MEROKOK anda yang baru-baru nak cuba atau yang tak berapa tegar sangat tu pun boleh cuba berhenti dari sekarang. Hidup tanpa rokok itu lebih sihat dan bertuah. Bertuah sebab organ tubuh badan kita pun bebas tanpa asap-asap yang sentiasa membakar dalam diam organ tubuh badan kita. Jadi bertindak sebelum terlambat. Sayangi diri anda, keluarga dan orang disekeliling kita 🙂

Nak tahu lebih lanjut tentang VIVIX SHAKLEE boleh tekan SINI untuk info dan kelebihannya yang lain.

 

Bagaimana untuk dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Tonik Ajaib Vivix Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Khasiat & Kelebihan Tonik Ajaib Vivix Shaklee

vivix shaklee terbaik

 

Assalamualaikum.w.b.t

Apa khabar semua? Sihat? Alhamdulillah. Hari ni sofea nak kongsikan pada semua tentang Khasiat dan Kelebihan Vivix Shaklee.

Tonik Ajaib Vivix Shaklee adalah sirap pekat yang berwarna merah yang dihasilkan daripada 4 ramuan semulajadi yang berkualiti tinggi.

Vivix Shaklee merupakan suplemen anti-penuaan yang terbaik didunia. Sehingga ke hari ini kira-kira lebih daripada 1 juta botol Vivix telah pun terjual. Ini sahaja dah menunjukkan yang Vivix Shaklee memang terbaik untuk kesihatan semua.

Terdapat banyak manfaat dan kebaikan tonik ajaib ini. Yang pasti semua orang sukakannya dan mengagumi kehebatannya.

4 Ramuan Utama Vivix :

  1. Polygonum Cuspidatum
  2. Anggur Muscadine
  3. Eldeberi Eropah
  4. Lobak Ungu

Selain daripada 4 ramuan utama ni, Vivix Shaklee juga mengandungi Resveratrol dan 15 Polifenol. Kuasa keberkesanan Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat daripada resveratrol sahaja.

Antara kita masih ada yang tak tahu apa resveratrol ni kan. Apa itu Resveratrol? Resveratrol adalah agen anti-penuaan yang paling kuat dari alam semulajadi. Jadi ia 100% semulajadi.

Vivix sangat terkenal dengan kehebatannya dalam membantu melambatkan proses penuaan secara selular. Denga cara melalui 4 mekanisma Penuaan pada Tahap Selular. Antaranya ialah :-

  1. Melindungi dan menbaiki Kerosakan DNA

Untuk pengaetahuan kita, setiap hari sel tubuh akan diserang oleh hampir 1 juta serangan yang boleh merosakkan DNA. Jadi dengan Vivix ia membantu melindungi & memperbaiki selular DNA.

2.    Memberi impak positif kepada pengawalan genetik

Pengawalan Genetik akan menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Jadi Vivix akan mengaktifkan 1 pengawalan genetik utama yang akan menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3.   Menggalakkan pembentukkan baru mitochondria

Seperti yang kita tahu, Mitochondria didalam sel akan menghasilkan tenaga yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Bila kecekapan mitochondria merosot fungsi sel dalam tubuh pun akan merosot.

Jadi dengan Vivix ia  akan menggalakkan biogenesis atau pembentukan baru mitochondria untuk tingkatkan tenaga di dalam sel tubuh kita.

4.   Melambatkan pembentukkan Protein AGE

Penimbunan Protein AGE yang berlebihan akan mengakibatkan kerosakan tahap sellular dan menganggu kekuatan sel dan jangka masa hidupnya.

Akan tetapi dengan kehadiran resveratrol didalam Vivix akan membantu melambatkan pembentukan protin AGE. Kerana kuasanya adalah 10 kali lebih kuat untuk melambatkan pembentukkannya.

15 Kelebihan Vivix Shaklee

  • Merendahkan Tekanan Darah Tinggi
  • Meningkatkan Daya Tenaga
  • Meningkatkan Pengeluaran Sperma
  • Anti – Inflamasi
  • Anti – Kanser
  • Merendahkan Tahap Kolesterol
  • Mengurangkan sakit Artritis
  • Meningkatkan Daya Ingatan
  • Menghalang Kejadian Tumor
  • Memperbaiki Mutasi Sel
  • Meningkatkan Pengeluaran Sperma
  • Memutihkan & mengurangkan pigmentasi kulit
  • Mengurangkan Kedutan Halus
  • Mengurangkan Bintik Penuaan
  • Memperbaiki Tekstur Kulit Lebih Cerah & Sekata

 

Kini, ternyata keberkesanan Vivix terbukti oleh setiap penggunanya sendiri yang mempunyai pelbagai jenis masalah kesihatan.

Selain itu, Vivix juga terbukti berkesan untuk mengatasi masalah orang yang hendak berhenti merokok. Jom kita tengok beberapa testimoni pengguna Vivix yang dah berjaya mengatasi setiap masalah kesihatan yang dialami oleh mereka.

 

Testimoni 1


Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Kesihatan tubuh badan adalah sangat bernilai. Bila badan sakit kita akan rasa yang kesihatan itu adalah sangat berharga kan. Wang ringgit dan harta dah tak ada nilai kalau kita sakit. Jadi untuk semua jagalah kesihatan daripada sekarang. Mencegah itu lebih baik daripada merawat. Jadikan Vivix pilihan utama kita untuk mendapatkan kesihatan yang optimum.

 

Bagaimana untuk dapatkannya?

Boleh hubungi saya di talian yang berikut atau terus klik gambar dibawah untuk pembelian secara terus menggunakan kad debit atau credit anda  😉

cara order vivix shaklee

 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vivix Shaklee , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.