Harga Vitamin Shaklee Bermula 1st May 2017

 Shaklee merupakan Syarikat No. 1 dalam penghasilan atau pembuatan vitamin dan makanan tambahan bagi menjamin kesihatan yang baik untuk tubuh badan kita

 Produk Shaklee adalah HALAL dan telah mendapat kelulusan daripada KKM HALAL (Islamic Services of America, ISA dan telah diiktiraf oleh JAKIM 

Hampir 250 Juta USD akan dilaburkan setiap tahun bagi menjalankan ujian kualiti terhadap setiap produk bagi menjamin keberkesanan & keselamatan bagi setiap pengguna

Harga produk Shaklee sangat berbaloi jika dibandingkan dengan kualiti setiap produknya. Dibandingkan dengan produk yang ada dipasaran yang mempunyai fungsi lebih kurang sama, produk Shaklee lebih berkesan & murah bergantung dengan kuantiti & kualiti yang dibekalkan dalam setiap vitamin.

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

  • Senarai Harga dibawah tidak termasuk kos penghantaran bagi setiap produk
  • Kadar Pos Penghantaran anggaran RM 10.60 (Semenanjung Malaysia) & RM 21.20 (Sabah/Sarawak/Labuan)
  • Sila Klik pada Icon @ Hubungi saya untuk proses pembelian

 

PRODUK

VITAMIN

KESIHATAN

SAIZ UV  HARGA (RM)

(include GST)

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET 60 tablet 31 UV OOS
ALFALFA COMPLEX 330 tablet (S)

700 tablet (L)

13 UV (S)

25 UV (L)

RM 60.95 (S)

RM 108.65 (L)

B-COMPLEX 120 tablet 13 UV RM 58.75
CARATOMAX 30 kapsul 19 UV RM 82.15
CHEWABLE VITA-C PLUS 100mg 90 tablet 9 UV OOS
 COLLAGEN POWDER  15 sachet  74 UV  RM 315.88
 CoQ HEALTH PLUS  30 kapsul  31 UV  OOS
 CINCH ENERGY TEA  28 sachet  37 UV OOS
CINCH SHAKE MIX 15 hidangan 37 UV RM 192.13
DTX COMPLEX 90 tablet 40 UV RM 165.63
ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER 850 gram 39 UV RM 170.93
GARLIC COMPLEX 60 tablet 13 UV RM 59.63
GLA COMPLEX 60 kapsul 24 UV RM 96.73
HERB-LAX 120 tablet 12 UV RM60.95
 LECITHIN  180 kapsul  11 UV  RM 58.30
MEAL SHAKES 544 gram 31 UV RM 127.20
NUTRIFERON 30 paket 41 UV RM 192.13
OMEGA GUARD 90 kapsul 35 UV RM 144.43
OSTEMATRIX 120 tablet 16 UV RM 64.93
PEPPERMINT GINGER PLUS 90 tablet 12 UV RM 50.35
PERFOMANCE DRINK 539 gram 21 UV RM 91.43
PHYTOCOL-ST 120 tablet 49 UV RM 209.35
SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS 180 tablet 23 UV RM 103.35
VITA-E COMPLEX 120 tablet 38 UV RM 165.63
VITA-LEA FOR CHILDREN  60 tablet 28 UV RM 117.93
VITA-LEA IRON FORMULA  120 tablet 23 UV RM 99.38
VIVIX  150 ml 118 UV RM 503.50
ZINC COMPLEX  120 tablet 8 UV OOS

 

Bagaimana nak dapatkan Produk Shaklee?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Produk Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan menjadi lebih baik. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik. Pos ke Seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : safiyah.shaklee@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

 

Kebaikan ESP Shaklee – Soy Protein Shaklee

kebaikan esp shaklee-esp shaklee-protein

Soy Protein Shaklee atau lebih dikenali sebagai ESP Shaklee (E-Soy Protein) amat dikenali dikalangan masyarakat Malaysia pada hari ini. Sesuai dengan usia nya yang telah menceah 100 tahun kewujudannya, ESP amat terkenal dengan khasiatnya yang tersendiri. Susu Soya Protein yang hadir bersama perisa vanilla amat sedap rasanya sehingga menjadi rebutan ramai. Terdapat banyak kebaikan ESP Shaklee yang boleh kita perolehi hanya daripada satu Canister sahaja.

ESP Shaklee – Soy Protein Isolate Powder

esp shaklee-kebaikan esp shaklee-protein shaklee

ESP Shaklee merupakan protein soya bukan – GMO (Genetically Modified Organism) yang lengkap dengan Asid Amino perlu. Ia merupakan sumber protein soya terbaik

Berapa gram protein dalam ESP Shaklee? 

Dengan 1 hidangan ESP Shaklee ia membekalkan 14 gram protein soya bukan-GMO yang berkualiti tinggi

1 Hidangan ESP juga protein yang diperolehi bersamaan dengan :-

  • 2 x daging
  • 4 x telur
  • 12 x susu

ESP Shaklee membekalkan 9 asid amino lengkap yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita. Dimana ia haruslah didapati daripada diet harian & pemakanan kita sendiri. Bila minum ESP kita dah dapat pastikan bahawa dalam masa sehari badan telah menerima 9 Asid Amino penting tersebut.

ESP merupakan susu soya protein yang rendah lemak dan bebas laktosa & kolestrol. Ia dihasilkan dibawah satu program yang digelar identity Preservation Program (IPP) bukan suka suka proses ya. Ia sangat dijaga kualiti nya.

Kelebihan ESP Shaklee

  • Tinggi Protein
  • Tinggi Kalsium
  • Rendah Lemak
  • Rendah Kalori
  • Indeks Glisemik Rendah
  • Mengandungi Vitamin B
  • Bebas Laktosa & Kolestrol

kebaikan esp shaklee-esp shaklee-protein

Apa Kebaikan & Khasiat yang boleh kita perolehi dari ESP Shaklee?

  1. ESP membantu pembinaan semula otot dan sel kulit yang menjadikan ia lebih pejal dan radian kulit yang sihat
  2. ESP mmebantu mempercepatkan penyembuhan luka & mengurangkan kesan parut terutamanya parut hitam jerawat
  3. ESP membantu membekalkan tenaga berkekalan & menahan lapar lebih lapar (sesuai diambil sebagai sarapan pagi untk bantu bertenaga sepanjang hari berkerja)
  4. ESP membantu menyokong sistem imunisasi badan seperti mencegah migrain, insomnia dan tekanan (lengkap dengan vitamin B)
  5. ESP menggalakkan sistem peredaran darah yang sihat
  6. ESP kaya dengan Isoflavones, yang membantu dalam mengawal kestabilan hormon
  7. ESP membantu meningkatkan kesuburan
  8. ESP membantu membaiki pigmentasi untuk masalah rambut gugur & beruban
  9. ESP membantu mengembalikan keanjalan kulit wajah & kulit kusam

Siapa yang Perlukan ESP ?

  • Wanita berkerjaya atau Suri Rumah
  • Pekerja yang Ingin mengekalkan kesihatan & meningkatkan prestasi kerja
  • Ibu Hamil & Berpantang yang memerlukan lebih tenaga
  • Ibu Menyusu yang memerlukan susu yang banyak & berkualiti buat si bayi
  • Pelajar yang menginginkan fokus di kelas
  • Warga Emas yang memerlukan sokongan untuk nutrisi harian mereka

Dalam kata lain semua golongan boleh mengambil ESP Shaklee, ia merupakan sumber protein terbaik buat kita. Yang dijamin selamat, berkesan & semulajadi.

Apa Kata Pengguna ESP Shaklee ?

Testimoni ESP Shaklee

kebaikan esp shaklee-esp shaklee-testimoni esp shaklee

 

kebaikan esp shaklee-esp shaklee untuk gastrik

 

kebaikan esp shaklee-esp untuk tahan lapar ketika berpuasa

 

kebaikan esp shaklee-esp untuk kulit cantik

 

kebaikan esp shaklee-esp shaklee-esp untuk cantik

Bagaimana nak dapatkan ESP Shaklee?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan ESP Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan menjadi lebih baik. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik. Pos ke Seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : safiyah.shaklee@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Kekal Sihat & Bertenaga di Bulan Ramadhan dengan ESP Shaklee

Alhamdulillah. Sujud syukur kita panjatkan kepada Allah. Dah dapat sehari kita berpuasa dan telah memasuki malam ke dua bulan mulia Ramadhan al-Mubarak. Ramadhan kali ini sebagai mommy pada anak berusia 9 bulan. Alhamdulillah walaupun baby masih BF Sofea masih dapat berpuasa.

Seperti tahun tahun sebelum nya juga persediaan awal haruslah di siapkan. Persediaan dari segi mental, fizikal dan rohani.

Matlamat kita tiap kali Ramadhan adalah moga Ramadhan kali ini dilimpahkan keredhaan disetiap ibadah dan kebaikan yang kita lakukan. Bulan ramadhan ini adalah bulan berkat. Jadi mari lah kita sama-sama manfaatkan setiap saat dan waktu di bulan ini.

Walaupun berpuasa, ia bukan alasan untuk kita malas dan lembik melakukan kerja tak kira dirumah atau pun di tempat kerja. Untuk ibu, ayah atau kita yang inginkan sokongan bagi mengekalkan tenaga yang berpanjangan. Energizing Soy Protein (ESP) merupakan pilihan yang tepat di bulan mulia ini. Terdapat banyak kebaikan ESP Shaklee yang boleh kita perolehi.

Energizing Soy Protein merupakan susu soya rendah lemak yang berkhasiat yang lengkap dibekalkan dengan 9 asid amimo perlu untuk keperluan tubuh badan kita. ESP adalah soya non-GMO (non genetically modified organis), dalam bahasa mudahnya ia merupakan soya yang tidak diubah genetiknya sewaktu pemprosesan dijalankan.

Apa Kebaikan ESP Shaklee di bulan Ramadhan?

 

kelebihan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

Bersahur dengan ESP Shaklee

Pengalaman Sofea sendiri alhamdulillah dah 3 tahun tiap kali bersahur bancuh ESP Shaklee, badan kekal bertenaga dan tidak merasa lapar. Kadang sampai lupa yang hari ni puasa.

Tahun lepas berpuasa sebagai seorang ibu hamil juga tidak menghalang Sofea untuk tidak berpuasa. Masa tu kandungan dalam 26 minggu, walaupun berbadan dua masa tu tambahan pula Sofea kerja memang aktif berjalan sini sana. Tapi perut ok je sampai waktu berbuka.

Tahun ini pula sebagai ibu menyusu, agak mencabar sebenarnya. Dengan baby menyusu ni sebab kalau hari biasa perut akan berkeroncong bila baby lepas menyusu atau pam. Lapar sokmo hihi ibu menyusu memang macam ni

Tapi alhamdulillah semalam walaupun berpuasa susu masih ada, dan masih bertenaga menguruskan anak dan menyiapkan juadah berbuka. Memang best ESP Shaklee.

Apa kata mereka yang dah cuba ESP Shaklee ?

kebaikan esp shaklee

kebaikan-esp-shaklee

kebaikan-esp-shaklee

kebaikan esp shaklee

Bagaimana nak dapatkan ESP Shaklee?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan ESP Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan menjadi lebih baik. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : safiyah.shaklee@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuhkan

Vivix Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan yang Optimum

Pernah dengar nama Vivix Shaklee? Sekarang dah HOT sangat dipasaran. Vivix untuk Cantik, Vivix untuk Darah Tinggi, Vivix untuk Kencing Manis, Vivix untuk Gout, Vivix untuk Sakit Jantung dan banyak lagi.

Vivix shaklee

Ia merupakan suplemen anti penuaan yang terbaik yang dibangunkan selepas bertahun tahun menjalani penyelidikan. Di US dan Kanada lebih 1 juta botol telah pun terjual. Kesannya sesuai dengan jolokan yang diberi iaitu “tonik ajaib” Shaklee.

Apa itu Vivix Shaklee?

Vivix merupakan minuman botani yang kaya dengan resveretrol. Ia bertindak 10 kali lebih berkesan. Vivix atau yang lebih dikenali sebagai sirap shaklee berfungsi membantu melambatkan penuaan dari peringkat sel.

Ia terdiri daripada 4 bahan utama yang unik iaitu Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Lobak Ungu & Polygonum Cuspidatum yang kaya dengan Polifenol.

Apa itu Polifenol?

Polifenol ialah kumpulan tumbuhan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Gabungan bahan di atas memberi kesannyang terbaik dalam memperbaiki dan melindungi sel

Apa Kelebihan & Manfaat Vivix Shaklee?

* Melambatkan pembentukan proton AGE yang membantu melambatkan penuaan

* Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

* Menggalakkan sumber tenaga dari sel sellular

Kelebihan vivix shaklee

Dari segi kesihatan, Vivix banyak membantu membaik pulih kesihatan jantung, sistem imun yang lebih baik, kesihatan sendi, kecing manis atau diebetis, memperbaiki penglihatan, penghadaman yang sihat, kanser dan banyak lagi.

Vivix Shaklee Untuk Siapa?

Adakah Vivix khas untuk mereka yang sakit atau yang mengalami masalah kesihatan?

Vivix Shaklee sesuai untuk kita bagi membantu meningkatkan tahap kesihatan. Tak kan dah sakit baru nak minum Vivix kan? Mencegah itu lebih baik dari merawat.

Bagaimana pula untuk mereka yang mengalami masalah kesihatan? Vivix sangat digalakkan untuk mereka yang pernah atau masih mengalami masalah kesihatan seperti berikut :-

  • mengalami serangan jantung
  • stroke
  • gout
  • darah tinggi
  • kencing manis
  • koleterol yang tinggi
  • masalah penglihatan
  • berat badan berlebihan
  • kanser @ barah
  • masalah kesuburan
  • perokok yang ingin berhenti merokok

Apa kata pengguna Vivix? Testimoni Vivix Shaklee

Vivix-untuk-kencing-manis

“Akak ada Kencing manis, akak try mkn Vivix abg akak, sbb dia x nak makan kan, dari 14.5 boleh turun 7.5 after minum x henti for 1 month”

Vivix-untuk-sakit-lutut

“Akak lepas ambil VIVIX tu, alhamdulillah lutut kurang sakit doh, kalau tidak tak boleh nak rukuk masa solat”

 

Vivix-untuk-bengkak-kaki

“Bengkak dah surut. boleh jalan macam biasa dah”

 

Vivix-untuk-kesuburan

“Akhirnya penantian isteri saya berjaya hamil setelah hampir 10 tahun menunggu, Alhamdulillah”

Vivix adalah salah satu ikhtiar terbaik untuk mengambalikan kesihatan anda atau mak ayah. Ia adalah tonik ajaib yang mampu menyokong kesihatan dari dalam dan kecantikan luaran secara semulajadi. Vivix telah menjalani kajian bertahun-tahun untuk menghasilakn yang terbaik.

Setiap pembelian 2 botol Vivix Shaklee akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA, dan Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Penjimatan sehingga 15-20 % dari harga asal. Yuran Ahli RM 69 tidak perlu bayar, Free Of Charge dengan pembelian 2 botol Vivix.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vivix Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Vitamin Shaklee Untuk Lelaki Kekal Sihat , Kuat & Handsome

vitamin shaklee untuk lelaki

Eh produk Shaklee ni tak ada ke untuk lelaki ke? Memang semua perempuan je ye boleh makan? Ohh tidak Shaklee untuk lelaki pun ada taw. Wahai para lelaki meh baca sampai habis ye kalau nak kekal sihat, kuat & handsome 😉

Jarang nak jumpa lelaki yang makan vitamin atau suplemen kan? Alasan mereka sihat je. Waktu muda perkasa ni memang abang-abang ni kuat sihat tapi bila dah berumur sikit macam-macam penyakit yang datang tegur. Jadi maka dari itu mari lah cik abang semua kita makan vitamin Shaklee yang dah terbukti diperbuat daripada bahan semulajadi. Sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Masalah yang sering dihadapi oleh kamu Lelaki

Terdapat beberapa masalah yang sering dihadapi oleh kaum lelaki. Antaranya ialah:-

  1. Masalah Kulit Kusam
  2. Masalah Kesuburan
  3. Masalah Perut Buncit

3 masalah dekat atas ni antara yang popular. Untuk mencegah terjadinya masalah di atas. Shaklee memepunyai produk semulajadi atau vitamin yang boleh membantu kekal sihat dan kuat.

Vitamin Untuk Masalah Kulit Kusam Lelaki

Masalah ini bukan sahaja popular dikalangan wanita, lelaki juga ramai yang mempunyai masalah seperti ini. Terdapat pelbagai faktor yang menjadikan kulit muka kusam dan tidak bermaya. Atau lebih teruk lagi hingga berjerawat. Jangan stress ye abang-abang, Sofea nak berkongsi kebaikan untuk encik-encik segak semua.

Harga vitamin C shaklee

Sustained Release Vitamin C
  • Membantu mencerahkan kulit muka
  • Membantu membina kolagen semulajadi untuk kulit kekal anjal
  • Membantu mengceutkan jerawat
  • Membantu mencerahkan tompok hitam bekas jerawat
  • Membekalkan Vitamin C untuk badan kekal sihat
  • Menguatkan Sistem Imun Badan

Vitamin Untuk Masalah Kesuburan Lelaki

Masalah kesuburan sering kita dengar tetapi kita tak ambil tahu. Yang disalahkan tentang masalah ini adalah kaum wanita. Kata mereka yang tak subur, susah dapat anak sebab isteri mandul. Wahai cik abang sekalian jangan salahkan isteri anda. Sebelum berusaha jangan singgungkan hati-hati isteri anda. Untuk masalah kesuburan lelaki vitamin yang dipilih adalah zinc complex.

Zinc complex untuk kesuburan lelaki

Zinc Complex
  • Meningkatkan kepekatan Sperma
  • Memberi tenaga kepada sperma untuk bergerak lebih laju dan pantas menuju ke ovum
  • Membantu pembentukan DNA yang baru
  • Membantu proses pembentukan testosterone
  • Meningkatkan kualiti Sperma yang Normal untuk membantu persenyawaan yang berjaya

Vitamin Untuk Masalah Perut Boroi

Perut Buncit merupakan masalah terbesar untuk para lelaki. Punca perut buncit ini adalah disebabkan kotoran atau toksin yang terkumpul lama didalam badan. Makan tapi tak membuang, akhirnya perut akan membuncit seperti ibu hamil. Banyak kesannya selain badan jadi tidak sihat, selar pun akan ketat dan pakai baju apa pun tak segak sebab perut dah kedepan. Oh tidak abang-abang semua jom detoks toksin dengan Herb-Lax Shaklee.

Herblax untuk perut buncit

Herb-Lax
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama
  • Membantu masalah sembelit teruk
  • Melawaskan pembuangan air besar dengan lebih mudah
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyingkirkan toksin kotoran dari dalam badan

Vitamin-vitamin di atas amat penting untuk membantu mengatasi dan mengurangkan masalah kaum lelaki sekalian. Oleh itu jangan sayang-sayangkan duit untuk kekal sihat, kuat dan bertenaga. Vitamin Shaklee selain selamat digunakan ia murah dan jimat. Untuk dapatkan vitamin-vitamin di atas atau konsultasi percuma untuk masalah anda.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

5 Tips Bagaimana Nak Kurus

Gemuk atau istilah sopannya badan berisi adalah fizikal yang tidak sihat. Badan berisi bukan orang hamil ya, badan berisi lemak lemak yang degil.

Sekarang kalau kita tengok ramai yang alhamdulillah sedar bahawa gemuk itu sangat bahaya untuk kesihatan dan tak cantik atau segak dari segi fizikalnya.

Anda pernah berada di situasi gemuk atau BMI lebih dari paras normal. Pernah tak rasa bila buat apa-apa aktiviti mesti terasa cepat penat, letih, lelah jadi malas nak buat kerja. Betul tak?

Jadi untuk solusi masalah masalah tersebut cuba turunkan berat badan kita. Sofea kongsikan beberapa tips bagaimana untuk kurus dan dapatkan bentuk badan dan berat yang ideal. Baru la segak cantik bergaya nanti kan ?

5 Tips Bagaimana Nak Kurus

1. Pengambilan Makanan yang Seimbang

Amalkan pengambilan makanan yang seimbang mengikut pyramid makanan. Seimbang apa yang kita makan, cuba tengok balik jadual piramid makanan tu. Mana yang perlu kita makan banyak dan mana yang sedikit.

Banyakkan mengambil buah-buahan sayur-sayuran bagi membantu anda untuk kurus.

2. Bersenam

Lakukan senaman sekurang-kurangnya 15-20 sehari. Tak kira lah berat kita berapa untuk kurus pastikan kita bersenam. Banyak senaman yang kita boleh buat dirumah. Nanti boleh bukak YouTube untuk tengok y.

3. Jaga Portion Makan

Jaga Portion adalah sangat penting. Beberapa bulan yang lepas Sofea ada ikut Program untuk kurus. Mereka utamakan kita dalam penjagaan portion.

Memang mudah nak kurus, makan still 6 kali sehari tapi kita kurangkan portion. 6 kali sehari masih boleh kurus ok.

4. NO Junk Food

Siapa nak kurus kena buang semua tabiat pemakanan Junk Food. Haramkan Junk Food macam Mc Donalds, KFC, Pizza dan apa-apa makanan segera tu.

“Junk Food” atau makanan segera ni la yang menjadi punca utama kegemukan. Jadi nak kurus katakan TIDAK pada “Junk Food” ok.

5. Suplemen Tambahan

Bila pemakanan dah jaga, bersenam dah jadi rutin, makanan segera pun dah tak makan makin mudah kita untuk mencapai sasaran kita untuk kurus.

Bantu lagi dengan pengambilan suplemen, lagi cepat dan mudah. Di samping kita makan suplemen untuk kurus dalam masa yang sama suplemen tambahan yang kita makan akan membantu membekalkan nutrisi yang perlu untuk badan kita.

Contoh dengan pengambilan agen detox seperti Alfalfa Complex ia membantu dalam mendetoks seluruh badan. Bila badan dah detoks dan bersih dari segala toksin badan kita akan menjadi lebih ringan dan lebih mudah untuk kurus.

Pengenalan Set Bajet Kurus dari Shaklee ini sangat best untuk kita yang dalam usaha nak kurus. Buat semua tips di atas dan bantu dengan pengambilan suplemen.

Lagi mudah dan cepat kita kurus kan. Tapi pastikan suplemen yang selamat dimakan seperti Shaklee ye jangan kita stress nak kurus sampai makan suplemen atau ubat yang salah. Ia akan lebih memudaratkan tubuh badan kita.

Set kurus shaklee

Set Bajet Kurus Shaklee

Alfalfa Complex – Merupakan raja kepada segala tumbuhan. Ia membantu dalam proses mendetoks seluruh badan kita.

Lecithin – Merupakan agen yang mampu mengelmusify lemak.

Bagaimana untuk dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Produk Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259