Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

Cantik sangat menjadi pujaan untuk para wanita. Semua orang nak cantik, kita boleh cantik dengan apa cara sekali pun asalkan jangan sakiti diri kita.

Kenapa Sofea kata macam tu? Pernah tak dengar Beauty is Pain? Pain? Sakit? Untuk cantik hanya diri kita yang boleh menentukan untuk pilih sakit untuk cantik atau sihat untuk cantik. Kalau kita tengok masa sekarang macam-macam produk yang orang guna untuk cantik. Tapi dari segi keselamatan rendah, terutamanya yang tang main cucuk-cucuk tu. Ngeri taw¬† ūüôĀ

Oleh itu, untuk dapatkan kulit cantik kita mestilah bijak untuk memilih produk yang selamat, berkesan dan yang lebih penting ia nya semulajadi.

vitamin cantik shaklee

Shaklee merupakan syarikat yang menghasilkan produk kesihatan semulajadi. Jadi ianya adalah salah satu vitamin pilihan para wanita. Artis pun makan Shaklee taw antaranya ialah Rita Rudaini, Emma Maembong dan ramai lagi. Jadi nak tahu rahsia kecantikan kulit mereka? Shaklee ada jawapannya.

Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

image

1. Sustained Release Vita-C

Vitamin C merupakan satu-satunya vitamin yang banyak dijumpai di dalam produk anti-penuaan. Kerana Vitamin C adalah vitamin utama yang membantu penghasilan kolagen untuk kulit cantik, anjal dan lebih sihat.¬†SR Vitamin C Shaklee ¬†500mg adalah vitamin C yang terbaik dipasaran. Dengan konsep “Sustained Release” yang mampu membekalkan Vitamin C untuk tubuh badan secara berperingkat setiap jam. Antara kelebihan lain makan SR Vitamin C Shaklee ialah :-

  • Mencerahkan Kulit yang tidak sekata
  • Mengecutkan jerawat
  • Menghilangkan bekas hitam jerawat
  • Kulit licin dan sel kulit menjadi sihat
  • Lebih awet muda

2. E-Soy Protein Shaklee

ESP merupakan susu protein soya berperisa vanilla, Umm sedapnya vanilla. Untuk memastikan kulit kekal cantik dan anjal sumber protein amat penting kerana ia membantu memperbaharui sel kulit yang rosak dan mati. Selain itu ia juga mempercepatkan proses pembentukan kolagen. Jadi sumber protein juga penting untuk kulit kekal sihat dan halus. ESP juga mampu :-

  • Mencerahkan tona kulit agar lebih sekata
  • Membantu mempercepatkan proses pemulihan luka atau tompoh hitam
  • Mengecilkan pori-pori terbuka
  • Bertindak sebagai anti-oksida untuk menggantikan sel-sel kulit baru

Dua Vitamin di atas ini merupakan vitamin asas untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Pengambilan yang konsisten mampu membantu menyelesaikan masalah kulit kita yang bermasalah. Berikut adalah testimoni pengamal Set Cantik Asas Shaklee ini.

Vitamin c untuk kulit cantik

 


image

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Nak Tahu Berapa Harga Vitamin C Shaklee?

Assalamualaikum.w.b.t

Bukan main lagi tajuk entry Sofea kali ni kan? Sofea selalu dapat pertanyaan dari Customer gini. “Berapa Harga Vitamin C Shaklee ye Sofea? Mesti Mahal kan?” Dengan cepat Sofea menjawab eh tak la Harga Vitamin C Shakee Murah Je. Sebiji hanya RM 0.57 sen je. Murah kan?

Eh tapi betul harga vitamin C Shaklee murah je. Nak dibanding Harga Vitamin C brand x Shaklee punya lagi murah.

Setanding dengan kelebihan dan kesannya yang sangat optimum untuk kesihatan tubuh badan kita. Macam yang kita tahu Vitamin C sangat baik dalam membantu meningkatkan sistem imun badan kita. Jadi Vitamin C amat sesuai dan digalakkan untuk di ambil setiap hari.

Berapa Harga Vitamin C Shaklee?

Harga Runcit 1 Botol Sustained Release Vitamin C Shaklee 500mg = RM 103

  • 1 Botol mengandungi 180 biji tablet
  • 1 Botol = 6 Bulan
  • Membekalkan 500mg untuk setiap 1 tablet khasiatnya yg bersamaan dengan 7.5 biji buah oren berserta kulitnya
  • Dengan konsep Sustained Release (dilepaskan secara berperingkat)

1 Botol Vitamin C Shaklee jimat untuk 6 bulan. Wahhh jimat kan RM 103 untuk 6 bulan. Setahun hanya 2 Botol Vitamin C sahaja.

harga vitamin c shaklee

 

Terdapat banyak Kelebihan dan Khasiat Vitamin C Shaklee yg tak ada di Vitamin C brand x. Boleh klik sini untuk baca.

Macam mana nak dapatkan Vitamin C Shaklee?

Bagaimana Untuk Dapatkannya?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan V, saya adalah Witamin C Shaklee, saya merupakan wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259
*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat.

Vitamin C Shaklee Rahsia Kulit Cantik dan Cerah

Assalamualaikum.W.B.T

Hari ni Sofea nak kongsi Rahsia atau Kelebihan Sustained Release Vitamin C Shaklee untuk kulit cantik,cerah dan gebu. Rata-rata wanita pada hari ini lebih suka dirinya kelihatan cantik, tak kira sama ada cantik dari luaran atau dalaman. Yang pasti cantik dimata orang yang disayang.

Dulu semasa dibangku persekolahan cikgu ada bagi tahu Vitamin C sangat penting untuk kekuatan tubuh badan kita. Ia bertindak sebagai anti-oksidan yang baik dan mampu mencantikkan kulit. Dengar cantik je celik mata ūüėĮ

Tapi dulu, yang saya tahu Vitamin C boleh dapat daripada buah oren je. Hah tiap kali ingat Vitamin C bantai makan buah oren huhu Nak cantik kononnya¬† ūüėÄ

VITAMIN C SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK DAN CERAH

Cantik vs SR Vita-C Shaklee

Tapi apa kaitan “cantik” dengan Sustained Release Vita-C Shaklee ni? dan apa sebenarnya fungsi Vitamin C¬†ni untuk cantikkan kulit kita? Dah nak raya ni sofea pasti semua nak kulit cantik, cerah dan gebu kan masa raya nanti kan ? Semua orang boleh cantik, jom bongkar rahsia macam mana nak dapatkan kulit cantik hanya dengan Vitamin C.

Sofea pernah terbaca salah satu artikel rahsia orang yang kulit putih gebu ni rupanya dia ada amalkan pengambilan Vitamin C. Patut lah kulit cantik flawless je kan. Tak kurang juga yang mengambil Vitamin C dengan cara suntikan. Nampak macam mengerikan tapi dengan cara ini kesannya akan nampak lebih cepat dan berkesan.

Tetapi tak digalakkan, sebaiknya kita pilih Vitamin C yang diformulasikan daripada bahan semulajadi. Dalam kata lain bukan yang tiruan, tidak menyakitkan (seperti suntikan Vita-C) dan selamat digunakan. Nak cantik biarlah seiring dengan kesihatan kita ūüôā

SR VITA-C SHAKLEE UNTUK KULIT CERAH

Sustained Release Vita-C 500mg Shaklee

Sustained Release Vita-C Plus merupakan Vitamin C yang diformulasikan dalam bentuk sustained-release. Yang bermaksud Vitamin C akan dilepaskan secara berperingkat didalam tubuh badan kita.

Selain memberikan kelebihan untuk cantik ia juga membantu melindungi kesihatan dengan lebih optimum. Jadi seiring makan Vita-C dapat kulit cantik dan sihat.

Tapi hari ni Sofea nak fokus kepada Kelebihan dan Keistimewaan kita makan SR Vita-C Shaklee untuk Kulit Cantik dan Berseri.

 

Apa Kelebihan Vitamin C Shaklee ?

 

  • Membantu Pembentukan Kolagen

SR Vita-C Shaklee membantu merangsang penghasilan semula kolagen dalam tubuh badan kita. Ia mampu menjadikan kulit wajah lebih anjal dan lebih halus.

Kolagen merupakan salah satu protein yang terdapat dalam tubuh badan kita. Ia merupakan komponen penting bagi mendapatkan kulit yang gebu dan halus. Tubuh badan kita memerlukan kolagen bagi menghasilkan kulit cantik dan sihat.

Ia bertindak sebagai penguat otot-otot diwajah supaya kelihatan lebih anjal dan halus. Akan tetapi penghasilan kolagen akan merosot apabila umur kita mencecah 30 tahun ke atas. Oleh itu kita digalakkan untuk mengambil suplemen yang membekalkan kolagen untuk topup keperluan tubuh badan kita.

  • Mencerahkan Kulit Wajah

SR Vita-C membantu mencerahkan kulit wajah. Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu mencerahkan kulit wajah yang kusam dan tona tidak sekata.

Ia juga bertindak sebagai anti-pigmen, iaitu mencegah daripada pembentukan pigmen berlaku yang boleh mengakibatkan jeragat terbentuk pada bahagian wajah kita.

  • Melindungi Sel Kulit Daripada Kerosakan

Vitamin C antara vitamin yang penting dalam membantu melindungi ketahanan sel sel kulit  dari terdedah dengan sinaran matahari (UV) yang mampu merosakkan sel kulit.

Apabila sel-sel kulit mula terjejas ia akan mengakibatkan pelbagai kerosakan dan kesan terhadap kulit wajah kita. Contohnya :-

  1. Kulit menjadi kusam
  2. Sangat sensitif
  3. Kulit menjadi merah-merah
  4. Jeragat dan jerawat mula membentuk
  • Mempercepatkan Penyembuhan Luka

Pengambilan Vitamin C yang konsisten membantu menyembuhkan luka dengan cepat. Ingat lagi masa kecik-kecik kalau jatuh luka cepat sangat kering dan sembuh. Sebabnya masa tu sofea kira hantu Vitamin C jugak. Setiap pergi farmasi akan beli Vitamin C. Lagi pun Vitamin C for kids dulu sangat lah comel dan sedap kan ūüėČ

Bila keperluan Vitamin C cukup untuk badan kita, ia akan membantu memperbaiki sel-sel kulit yang luka dengan cepat dan pesat pertumbuhannya.

Situasi sama apabila jerawat tumbuh dibahagian muka, jika badan kita kekurangan Vitamin C, badan kita tak mampu untuk bekalkan Vitamin C bagi membantu menyembuhkan atau mengecutkan jerawat.

Kesannya, jerawat yang luka tadi lambat kecut dan berkemungkinan akan meninggalkan parut. Jadi nak kulit cantik bebas jerawat dan parut cuba amalkan pengambilan Vitamin C secara konsisten.

  • Kulit Halus dan Gebu

Kolagen adalah punca utama kulit halus dan gebu. Bila tahap keperluan kolagen dalam badan kita mencukupi. Ia sekaligus membantu menganjalkan kulit wajah. Kulit akan teras alebih halus dan gebu. Tak percaya? Pergi cocok2 pipi orang yang selalu amalkan pengambilan suplemen kolagen. Gebu je kan?

Dengan SR Vitamin C Shaklee ia membantu menjadikan kulit lebih halus dan anjal. Dah tak payah risau cik abang pun tak akan cari lain dah. Bila isteri dah molek depan mata.

Apakah Keistimewaanya ?

Sustained Release Vitamin C Shaklee merupakan Vitamin C yang diestrak daripada kulit buah dan mengandungi 25% bioflavonoid. Bioflavonoid mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh badan kita untuk membantu menetang bakteria dan radikal bebas.

  1. 1 biji tablet SR Vita-C mengandungi 7 1/2 biji buah termasuk kulitnya
  2. Mengandungi bioflavonoid (memberi ketahanan kepada tubuh badan)
  3. Pembebasan secara berperingkat (sustained release) setiap jam di dalam tubuh badan kita selama 5 jam tanpa henti
  4. Ianya adalah Vitamin C semulajadi, tanpa perasa dan pewarna tiruan

 

Sekiranya anda nak kan kulit cantik semulajadi, boleh amalkan pengambilan SR Vitamin C Shaklee. Sesuai dengan kandungan yang dibekalkan secara semulajadi untuk tubuh badan kita. Lepas makan SR Vitamin C dah tak payah risau atau obses nak cantik dengan bahan-bahan yang merbahaya dan menyakitkan. Biarlah orang tengok¬†natural beauty kita nanti kan ? ūüėČ

Sebotol SR Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji tablet (RM 98.05) tahan selama 6 bulan penggunaan. Jimat sangat kan? 1 tablet hanya 0.54 sen sahaja.

 

Bagaimana untuk dapatkannya?

Boleh hubungi saya di talian yang berikut atau terus klik gambar dibawah untuk pembelian secara terus menggunakan kad debit atau credit anda¬† ūüėČ

sustained release vitamin c shaklee

Sekiranya, anda ingin mencuba Sustained Release Vitamin C Shaklee , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

NutriWhite Skin Care Shaklee

NutriWhite Produk Kecantikan Shaklee

 

nutriwhite shaklee untuk kulit cantik

 

Shaklee bukan sahaja mempunyai produk vitamin kesihatan ia juga mempunyai set produk untuk kecantikan dan penjagaan kulit dari luaran. Setanding dengan produk kecantikan yang berjenama diluar sana. Tetapi ia lebih selamat dan berkesan kerana produk kecantikan yang dihasilkan berasaskan sumber semulajadi.

7 Langkah Untuk Dapatkan Kulit Sihat & Cantik

Set Penjagaan Kulit Shaklee-NutriWhite Shaklee

 

NutriWhite Action MakeUp Remover

  • Menjadikan Kulit lebih licin, lembut & berseri
  • Tunas Pokok Bic membantu menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
  • mengandungi Aloe Vera yang menyegarkan &¬†menegangkan kulit wajah
  • Tekstur nya yang lembut dan tidak berminyak menjadikan kulit kelihatan lebih berseri

NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Membersih & Menyegarkan kulit wajah hingga ke dalam
  • Rumpai Laut yang mampu menghilangkan kotoran & membuang sel mati yang ada pada kulit
  • Alga Hijau membantu menyahtoksin & melembapkan kulit wajah
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan rasa lebih menyegarkan lepas mencuci

NutriWhite Soothing Radiance Whitening Softner

  • Ia lembut & mengembalikan kulit pada PH yang seimbang
  • Kulit berasa lebih segar & tegang dengan Rosemary
  • Kudzu yang mampu menegangkan & mencerahkan kulit
  • Ramuan Marshmallow yang melembapkan
  • Sangat berkesan diawal penggunaan

NutriWhite Daily Defense Whitening Essence

  • Bearberry untuk mencerahkan & menegangkan kulit wajah
  • Strawberi Begonia untuk mengimbangkan pigmen
  • Kacang Soya untuk melembutkan & mengurangkan tompok-tompok hitam
  • Mulberi membantu mencegah daripada kerosakan kesan cahaya matahari
  • Vitamin C aktif membantu memperbaiki kulit serta mengembalikan seri wajah kita
  • Mudah diserap oleh kulit dan lembut

NutriWhite Spot Whitening Treatment

  • Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat
  • Kuasa pencerahan dari Likuoris & Peony bernilai tinggi yang mampu mencerahkan, melindungi serta meperbaiki keradangan kulit
  • Vitamin C aktif untuk menjadikan kulit lebih cerah & lembut

NutriWhite Daytime Whitening Lotion

  • Kaya dengan Pati Botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit
  • Mountain Arnica membantu menghilangkan keradangan kulit wajah
  • Membantu melindungi kulit daripada sinaran cahaya matahari

NutriWhite Overnight Renewal Whitening Cream

  • membantu memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit wajah
  • Linden menyihatkan kulit secara merata
  • Scullap mencerah kan kulit dengan berkesan
  • Vitamin C aktif mmengurangkan tompok hitam & mengembalikan seri wajah
  • Rasa kulit makin gebu, cerah dan berseri selepas penggunaan

Set Kecantikan Kulit lengkap yang merawat setiap masalah kulit kita yang semestinya Selamat, Berkesan dan Mesra Alam.

 

Sekiranya, anda ingin mencuba produk kesihatan Shaklee seperti diatas , saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.