Produk Kesihatan Shaklee

Kekal Sihat & Bertenaga di Bulan Ramadhan dengan ESP Shaklee

Alhamdulillah. Sujud syukur kita panjatkan kepada Allah. Dah dapat sehari kita berpuasa dan telah memasuki malam ke dua bulan mulia Ramadhan al-Mubarak. Ramadhan kali ini sebagai mommy pada anak berusia 9 bulan. Alhamdulillah walaupun baby masih BF Sofea masih dapat berpuasa.

Seperti tahun tahun sebelum nya juga persediaan awal haruslah di siapkan. Persediaan dari segi mental, fizikal dan rohani.

Matlamat kita tiap kali Ramadhan adalah moga Ramadhan kali ini dilimpahkan keredhaan disetiap ibadah dan kebaikan yang kita lakukan. Bulan ramadhan ini adalah bulan berkat. Jadi mari lah kita sama-sama manfaatkan setiap saat dan waktu di bulan ini.

Walaupun berpuasa, ia bukan alasan untuk kita malas dan lembik melakukan kerja tak kira dirumah atau pun di tempat kerja. Untuk ibu, ayah atau kita yang inginkan sokongan bagi mengekalkan tenaga yang berpanjangan. Energizing Soy Protein (ESP) merupakan pilihan yang tepat di bulan mulia ini. Terdapat banyak kebaikan ESP Shaklee yang boleh kita perolehi.

Energizing Soy Protein merupakan susu soya rendah lemak yang berkhasiat yang lengkap dibekalkan dengan 9 asid amimo perlu untuk keperluan tubuh badan kita. ESP adalah soya non-GMO (non genetically modified organis), dalam bahasa mudahnya ia merupakan soya yang tidak diubah genetiknya sewaktu pemprosesan dijalankan.

Apa Kebaikan ESP Shaklee di bulan Ramadhan?

 

kelebihan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

kebaikan esp shaklee

Bersahur dengan ESP Shaklee

Pengalaman Sofea sendiri alhamdulillah dah 3 tahun tiap kali bersahur bancuh ESP Shaklee, badan kekal bertenaga dan tidak merasa lapar. Kadang sampai lupa yang hari ni puasa.

Tahun lepas berpuasa sebagai seorang ibu hamil juga tidak menghalang Sofea untuk tidak berpuasa. Masa tu kandungan dalam 26 minggu, walaupun berbadan dua masa tu tambahan pula Sofea kerja memang aktif berjalan sini sana. Tapi perut ok je sampai waktu berbuka.

Tahun ini pula sebagai ibu menyusu, agak mencabar sebenarnya. Dengan baby menyusu ni sebab kalau hari biasa perut akan berkeroncong bila baby lepas menyusu atau pam. Lapar sokmo hihi ibu menyusu memang macam ni

Tapi alhamdulillah semalam walaupun berpuasa susu masih ada, dan masih bertenaga menguruskan anak dan menyiapkan juadah berbuka. Memang best ESP Shaklee.

Apa kata mereka yang dah cuba ESP Shaklee ?

kebaikan esp shaklee

kebaikan-esp-shaklee

kebaikan-esp-shaklee

kebaikan esp shaklee

Bagaimana nak dapatkan ESP Shaklee?

Sekiranya, anda ingin mendapatkan ESP Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan menjadi lebih baik. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

shaklee-segambut

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-
Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : safiyah.shaklee@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuhkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge