Vitamin Shaklee Untuk Lelaki Kekal Sihat , Kuat & Handsome

vitamin shaklee untuk lelaki

Eh produk Shaklee ni tak ada ke untuk lelaki ke? Memang semua perempuan je ye boleh makan? Ohh tidak Shaklee untuk lelaki pun ada taw. Wahai para lelaki meh baca sampai habis ye kalau nak kekal sihat, kuat & handsome 😉

Jarang nak jumpa lelaki yang makan vitamin atau suplemen kan? Alasan mereka sihat je. Waktu muda perkasa ni memang abang-abang ni kuat sihat tapi bila dah berumur sikit macam-macam penyakit yang datang tegur. Jadi maka dari itu mari lah cik abang semua kita makan vitamin Shaklee yang dah terbukti diperbuat daripada bahan semulajadi. Sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Masalah yang sering dihadapi oleh kamu Lelaki

Terdapat beberapa masalah yang sering dihadapi oleh kaum lelaki. Antaranya ialah:-

  1. Masalah Kulit Kusam
  2. Masalah Kesuburan
  3. Masalah Perut Buncit

3 masalah dekat atas ni antara yang popular. Untuk mencegah terjadinya masalah di atas. Shaklee memepunyai produk semulajadi atau vitamin yang boleh membantu kekal sihat dan kuat.

Vitamin Untuk Masalah Kulit Kusam Lelaki

Masalah ini bukan sahaja popular dikalangan wanita, lelaki juga ramai yang mempunyai masalah seperti ini. Terdapat pelbagai faktor yang menjadikan kulit muka kusam dan tidak bermaya. Atau lebih teruk lagi hingga berjerawat. Jangan stress ye abang-abang, Sofea nak berkongsi kebaikan untuk encik-encik segak semua.

Harga vitamin C shaklee

Sustained Release Vitamin C
  • Membantu mencerahkan kulit muka
  • Membantu membina kolagen semulajadi untuk kulit kekal anjal
  • Membantu mengceutkan jerawat
  • Membantu mencerahkan tompok hitam bekas jerawat
  • Membekalkan Vitamin C untuk badan kekal sihat
  • Menguatkan Sistem Imun Badan

Vitamin Untuk Masalah Kesuburan Lelaki

Masalah kesuburan sering kita dengar tetapi kita tak ambil tahu. Yang disalahkan tentang masalah ini adalah kaum wanita. Kata mereka yang tak subur, susah dapat anak sebab isteri mandul. Wahai cik abang sekalian jangan salahkan isteri anda. Sebelum berusaha jangan singgungkan hati-hati isteri anda. Untuk masalah kesuburan lelaki vitamin yang dipilih adalah zinc complex.

Zinc complex untuk kesuburan lelaki

Zinc Complex
  • Meningkatkan kepekatan Sperma
  • Memberi tenaga kepada sperma untuk bergerak lebih laju dan pantas menuju ke ovum
  • Membantu pembentukan DNA yang baru
  • Membantu proses pembentukan testosterone
  • Meningkatkan kualiti Sperma yang Normal untuk membantu persenyawaan yang berjaya

Vitamin Untuk Masalah Perut Boroi

Perut Buncit merupakan masalah terbesar untuk para lelaki. Punca perut buncit ini adalah disebabkan kotoran atau toksin yang terkumpul lama didalam badan. Makan tapi tak membuang, akhirnya perut akan membuncit seperti ibu hamil. Banyak kesannya selain badan jadi tidak sihat, selar pun akan ketat dan pakai baju apa pun tak segak sebab perut dah kedepan. Oh tidak abang-abang semua jom detoks toksin dengan Herb-Lax Shaklee.

Herblax untuk perut buncit

Herb-Lax
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama
  • Membantu masalah sembelit teruk
  • Melawaskan pembuangan air besar dengan lebih mudah
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyingkirkan toksin kotoran dari dalam badan

Vitamin-vitamin di atas amat penting untuk membantu mengatasi dan mengurangkan masalah kaum lelaki sekalian. Oleh itu jangan sayang-sayangkan duit untuk kekal sihat, kuat dan bertenaga. Vitamin Shaklee selain selamat digunakan ia murah dan jimat. Untuk dapatkan vitamin-vitamin di atas atau konsultasi percuma untuk masalah anda.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Leave a Reply

CommentLuv badge