Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik | Diary Safiyah

Cantik sangat menjadi pujaan untuk para wanita. Semua orang nak cantik, kita boleh cantik dengan apa cara sekali pun asalkan jangan sakiti diri kita.

Kenapa Sofea kata macam tu? Pernah tak dengar Beauty is Pain? Pain? Sakit? Untuk cantik hanya diri kita yang boleh menentukan untuk pilih sakit untuk cantik atau sihat untuk cantik. Kalau kita tengok masa sekarang macam-macam produk yang orang guna untuk cantik. Tapi dari segi keselamatan rendah, terutamanya yang tang main cucuk-cucuk tu. Ngeri taw  🙁

Oleh itu, untuk dapatkan kulit cantik kita mestilah bijak untuk memilih produk yang selamat, berkesan dan yang lebih penting ia nya semulajadi.

Shaklee merupakan syarikat yang menghasilkan produk kesihatan semulajadi. Jadi ianya adalah salah satu vitamin pilihan para wanita. Artis pun makan Shaklee taw antaranya ialah Rita Rudaini, Emma Maembong dan ramai lagi. Jadi nak tahu rahsia kecantikan kulit mereka? Shaklee ada jawapannya.

1. Sustained Release Vita-C

Vitamin C merupakan satu-satunya vitamin yang banyak dijumpai di dalam produk anti-penuaan. Kerana Vitamin C adalah vitamin utama yang membantu penghasilan kolagen untuk kulit cantik, anjal dan lebih sihat. SR Vitamin C Shaklee  500mg adalah vitamin C yang terbaik dipasaran. Dengan konsep “Sustained Release” yang mampu membekalkan Vitamin C untuk tubuh badan secara berperingkat setiap jam. Antara kelebihan lain makan SR Vitamin C Shaklee ialah :-

  • Mencerahkan Kulit yang tidak sekata
  • Mengecutkan jerawat
  • Menghilangkan bekas hitam jerawat
  • Kulit licin dan sel kulit menjadi sihat
  • Lebih awet muda

2. E-Soy Protein Shaklee

ESP merupakan susu protein soya berperisa vanilla, Umm sedapnya vanilla. Untuk memastikan kulit kekal cantik dan anjal sumber protein amat penting kerana ia membantu memperbaharui sel kulit yang rosak dan mati. Selain itu ia juga mempercepatkan proses pembentukan kolagen. Jadi sumber protein juga penting untuk kulit kekal sihat dan halus. ESP juga mampu :-

  • Mencerahkan tona kulit agar lebih sekata
  • Membantu mempercepatkan proses pemulihan luka atau tompoh hitam
  • Mengecilkan pori-pori terbuka
  • Bertindak sebagai anti-oksida untuk menggantikan sel-sel kulit baru

Dua Vitamin di atas ini merupakan vitamin asas untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Pengambilan yang konsisten mampu membantu menyelesaikan masalah kulit kita yang bermasalah. Berikut adalah testimoni pengamal Set Cantik Asas Shaklee ini.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.