Mana Nak Cari Shaklee di Kuala Lumpur? | Diary Safiyah

Assalamualaikum.w.b.t

Salam sayang semua, hari ini Sofea nak kongsi dengan semua mana nak cari Shaklee di Kuala Lumpur. Ramai yang masih lagi tercari-cari produk Shaklee kan? Tapi tak tahu nak beli dimana.

Sofea Merupakan Pengedar Shaklee yang Sah disekitar Kuala Lumpur. Untuk warga penduduk sekitar segambut, mont kiara, sri hartamas Kuala Lumpur anda boleh mendapatkan Produk Shaklee dengan Sofea.

Bagaiman Caranya?

🍇 Hubungi Sofea ditalian berikut

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur
SOFEA | Whatsapp : 0182887259

Anda boleh mendapatkan Produk Shaklee daripada Sofea. COD di kawasan Segambut, Mont’Kiara, Sri Hartamas Kuala Lumpur.

Untuk dikawasan selain kawasan di atas jangan risau. Sofea menyediakan perkhidmatan pengiriman melalui Courier Pos Laju. Anda pesan produk apa yang anda mahu Sofea Pos dan anda dapat. Selepas pembelian Konsultasi Cara Makan Percuma akan diberikan. Jadi jgn risau walaupun beli online Sofea masih lagi berikan konsultasi.

Selain itu, anda juga boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli dibranch Shaklee di Sri Rampai, Kuala Lumpur. Dengan cara mendaftar sebagai ahli dengan Sofea. Lepas tu boleh pegi beli sendiri lebih mudah dan jimat ok 😉

Penjimatan untuk setiap produk hingga 25%. Banyak taw jadi rugi yang tak daftar ahli kalau nak konsisten ambil produk Shaklee.

Nak Daftar Ahli? Hubungi Sofea sekarang. Dapatkan penjimatan dari sekarang.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi ID Shaklee : 1098878 Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259