Produk Kurus Terbaik Shaklee

Nak kurus nak kurus, esok lah diet. Esok esok dan esok. Tapi tak tercapai pun nak dietnya. Siapa yang macam ni? Sampai bila la tak kan kurus 💁🏻

Berat berlebihan? Baju semua tak muat 😂 Orang tegur nampak berisi. Stress kan?

Jangan risau. Shaklee ada penyelesaiannya. Dengan Set Kurus Shaklee impian anda akan tercapai. Nak kurus? Nak selim? Nak turunkan berat? Nak pakai baju lama?

Produk kurus

Produk Kurus Terbaik

Alfalfa Complex

Alfalfa merupakan raja segala tumbuhan. Daun alfalfa sangat terkenal dengan sifatnya yang semulajadi yang mampu menjadi bahan utama detoksifikasi.

Alfalfa Untuk Kurus

🍃 Membersihkan usus
🍃 Menyingkirkan lemak & kolesterol
🍃 Membantu masalah pencernaan
🍃 Membersihkan hati, kolon dan darah
🍃 Membantu menyingkirkan toksin dalam badan
🍃 Mengandungi Saponin iaitu span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol
Lecithin Shaklee

Lecithin adalah soya lecithin yang membantu memecah dan membakar lemak untuk kurus.

Lecithin Untuk Kurus

🍃 Memecah & Membakar Lemak
🍃 Menghalang enapan lemak
🍃 Meringankan sembelit & meleraikan toksin (bahan buangan) dalam usus
🍃 Mengaktifkan metabolism sel
🍃 Mencantikkan kulit & otot
🍃 Pengambilan yang konsisten membantu proses penurunan berat badan lebih cepat

Set kurus shaklee

Selain daripada pengambilan Set Kurus Shaklee ini. Selitkan juga pemakanan yang seimbang dan senaman.

Pemakan Seimbang Mengikut Sistem Piramid Makanan

Piramid makanan

Bersenam itu lebih sihat

Bersenam untuk kurus

Saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

Cantik sangat menjadi pujaan untuk para wanita. Semua orang nak cantik, kita boleh cantik dengan apa cara sekali pun asalkan jangan sakiti diri kita.

Kenapa Sofea kata macam tu? Pernah tak dengar Beauty is Pain? Pain? Sakit? Untuk cantik hanya diri kita yang boleh menentukan untuk pilih sakit untuk cantik atau sihat untuk cantik. Kalau kita tengok masa sekarang macam-macam produk yang orang guna untuk cantik. Tapi dari segi keselamatan rendah, terutamanya yang tang main cucuk-cucuk tu. Ngeri taw  🙁

Oleh itu, untuk dapatkan kulit cantik kita mestilah bijak untuk memilih produk yang selamat, berkesan dan yang lebih penting ia nya semulajadi.

vitamin cantik shaklee

Shaklee merupakan syarikat yang menghasilkan produk kesihatan semulajadi. Jadi ianya adalah salah satu vitamin pilihan para wanita. Artis pun makan Shaklee taw antaranya ialah Rita Rudaini, Emma Maembong dan ramai lagi. Jadi nak tahu rahsia kecantikan kulit mereka? Shaklee ada jawapannya.

Vitamin Shaklee Untuk Kulit Cantik

image

1. Sustained Release Vita-C

Vitamin C merupakan satu-satunya vitamin yang banyak dijumpai di dalam produk anti-penuaan. Kerana Vitamin C adalah vitamin utama yang membantu penghasilan kolagen untuk kulit cantik, anjal dan lebih sihat. SR Vitamin C Shaklee  500mg adalah vitamin C yang terbaik dipasaran. Dengan konsep “Sustained Release” yang mampu membekalkan Vitamin C untuk tubuh badan secara berperingkat setiap jam. Antara kelebihan lain makan SR Vitamin C Shaklee ialah :-

  • Mencerahkan Kulit yang tidak sekata
  • Mengecutkan jerawat
  • Menghilangkan bekas hitam jerawat
  • Kulit licin dan sel kulit menjadi sihat
  • Lebih awet muda

2. E-Soy Protein Shaklee

ESP merupakan susu protein soya berperisa vanilla, Umm sedapnya vanilla. Untuk memastikan kulit kekal cantik dan anjal sumber protein amat penting kerana ia membantu memperbaharui sel kulit yang rosak dan mati. Selain itu ia juga mempercepatkan proses pembentukan kolagen. Jadi sumber protein juga penting untuk kulit kekal sihat dan halus. ESP juga mampu :-

  • Mencerahkan tona kulit agar lebih sekata
  • Membantu mempercepatkan proses pemulihan luka atau tompoh hitam
  • Mengecilkan pori-pori terbuka
  • Bertindak sebagai anti-oksida untuk menggantikan sel-sel kulit baru

Dua Vitamin di atas ini merupakan vitamin asas untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Pengambilan yang konsisten mampu membantu menyelesaikan masalah kulit kita yang bermasalah. Berikut adalah testimoni pengamal Set Cantik Asas Shaklee ini.

Vitamin c untuk kulit cantik

 


image

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Vitamin Shaklee Untuk Lelaki Kekal Sihat , Kuat & Handsome

vitamin shaklee untuk lelaki

Eh produk Shaklee ni tak ada ke untuk lelaki ke? Memang semua perempuan je ye boleh makan? Ohh tidak Shaklee untuk lelaki pun ada taw. Wahai para lelaki meh baca sampai habis ye kalau nak kekal sihat, kuat & handsome 😉

Jarang nak jumpa lelaki yang makan vitamin atau suplemen kan? Alasan mereka sihat je. Waktu muda perkasa ni memang abang-abang ni kuat sihat tapi bila dah berumur sikit macam-macam penyakit yang datang tegur. Jadi maka dari itu mari lah cik abang semua kita makan vitamin Shaklee yang dah terbukti diperbuat daripada bahan semulajadi. Sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Masalah yang sering dihadapi oleh kamu Lelaki

Terdapat beberapa masalah yang sering dihadapi oleh kaum lelaki. Antaranya ialah:-

  1. Masalah Kulit Kusam
  2. Masalah Kesuburan
  3. Masalah Perut Buncit

3 masalah dekat atas ni antara yang popular. Untuk mencegah terjadinya masalah di atas. Shaklee memepunyai produk semulajadi atau vitamin yang boleh membantu kekal sihat dan kuat.

Vitamin Untuk Masalah Kulit Kusam Lelaki

Masalah ini bukan sahaja popular dikalangan wanita, lelaki juga ramai yang mempunyai masalah seperti ini. Terdapat pelbagai faktor yang menjadikan kulit muka kusam dan tidak bermaya. Atau lebih teruk lagi hingga berjerawat. Jangan stress ye abang-abang, Sofea nak berkongsi kebaikan untuk encik-encik segak semua.

Harga vitamin C shaklee

Sustained Release Vitamin C
  • Membantu mencerahkan kulit muka
  • Membantu membina kolagen semulajadi untuk kulit kekal anjal
  • Membantu mengceutkan jerawat
  • Membantu mencerahkan tompok hitam bekas jerawat
  • Membekalkan Vitamin C untuk badan kekal sihat
  • Menguatkan Sistem Imun Badan

Vitamin Untuk Masalah Kesuburan Lelaki

Masalah kesuburan sering kita dengar tetapi kita tak ambil tahu. Yang disalahkan tentang masalah ini adalah kaum wanita. Kata mereka yang tak subur, susah dapat anak sebab isteri mandul. Wahai cik abang sekalian jangan salahkan isteri anda. Sebelum berusaha jangan singgungkan hati-hati isteri anda. Untuk masalah kesuburan lelaki vitamin yang dipilih adalah zinc complex.

Zinc complex untuk kesuburan lelaki

Zinc Complex
  • Meningkatkan kepekatan Sperma
  • Memberi tenaga kepada sperma untuk bergerak lebih laju dan pantas menuju ke ovum
  • Membantu pembentukan DNA yang baru
  • Membantu proses pembentukan testosterone
  • Meningkatkan kualiti Sperma yang Normal untuk membantu persenyawaan yang berjaya

Vitamin Untuk Masalah Perut Boroi

Perut Buncit merupakan masalah terbesar untuk para lelaki. Punca perut buncit ini adalah disebabkan kotoran atau toksin yang terkumpul lama didalam badan. Makan tapi tak membuang, akhirnya perut akan membuncit seperti ibu hamil. Banyak kesannya selain badan jadi tidak sihat, selar pun akan ketat dan pakai baju apa pun tak segak sebab perut dah kedepan. Oh tidak abang-abang semua jom detoks toksin dengan Herb-Lax Shaklee.

Herblax untuk perut buncit

Herb-Lax
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama
  • Membantu masalah sembelit teruk
  • Melawaskan pembuangan air besar dengan lebih mudah
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyingkirkan toksin kotoran dari dalam badan

Vitamin-vitamin di atas amat penting untuk membantu mengatasi dan mengurangkan masalah kaum lelaki sekalian. Oleh itu jangan sayang-sayangkan duit untuk kekal sihat, kuat dan bertenaga. Vitamin Shaklee selain selamat digunakan ia murah dan jimat. Untuk dapatkan vitamin-vitamin di atas atau konsultasi percuma untuk masalah anda.

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tips Supaya Cepat Hamil

Hamil merupakan kenangan yang indah buat wanita yang bergelar ibu. Yang pastinya tidak dapat dilupakan.

Akan tetapi terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi pasangan untuk hamil. Faktor dari segi pemakanan, penjagaan & persekitaran amat penting untuk dititik beratkan.

Terdapat beberapa tips untuk cepat hamil bagi pasangan yang masih mencuba dan berusaha. Antaranya ialah :-

1. Waktu Bersama Yang Tepat

Masa dan waktu amat penting untuk pasangan yang menginginkan zuriat. Setiap pasangan mesti ambil tahu waktu OVULASI untuk bersama. Telur yang matang hidup selama 24 jam sahaja manakala sperma hidup 48-72 jam didalam tubuh wanita. Jadi lakukan hubungan seks sebelum waktu Ovulasi adalah waktu yang terbaik dan lebih berkesan berbanding selepas Ovulasi.

2. Kekerapan Bersama

Tak ada angka atau kiraan yang tepat untuk menentukan berapa kali untuk bersama sehingga mampu mengandung. Pantang bersama 5 hari sebelum masa subur untuk meningkatkan kepekatan sperma suami.

3. Nikmati Hubungan Bersama

Wanita yang mencapai klimaks semasa berhubungan akan membentuk pH Alkali dimana sperma sesuai akan keadaan pH ini.

4. Posisi Bersama

Posisi suami diatas lebih sesuai untuk terjadinya persenyawaan sehingga hamil. Biarkan pasangan berada dalam keadaan tenang dan relaks untuk 15 minit selepas ejakulasi.

5. Maksimakan Pergerakan Selapas Bersama

Berehat seketika selepas bersama bagi memberi ruang sperma berenang ke arah servik rahim. Jangan cuci dengan pencuci wanita selepas bersama kerana ia akan menyebabkan sperma mati.

6. Elakkan Memakai Seluar Yang Ketat

Buat suami elakkan memakai seluar ketat atau jeans ketat kerana ia akan menyebabkan tekanan dibahagian testis (pembentukan sperma).

7. Menjaga Kesihatan & Pemakanan

Pastikan tubuh badan seseorang wanita untuk persediaan hamil cukup nutrisi kerana ia mempunyai peluang tinggi untuk hamil berbanding wanita yang kurang nutrisi dan mempunyai berat badan berlebihan.

Nutrisi pentinf bagi menyediakan badan wanita yang berusaha untuk hamil bagi menyokong tubuh sepanjang kehamilan nanti.

Wanita juga digalakkan mengambil pengambilan folik asid 3 bulan sebelum hamil atau ketika dalam perancangan untuk hamil. Untuk membantu badan bersedia untuk hamil.

Amalkan pemakanan yang tinggi folik asid, kalsium dan dan vitamin B untuk membantu menyokong tubuh badan ketika proses kehamilan.

Folik Asid Shaklee

Shaklee juga mempunyai produk vitamin BComplex yang lengkap dengan folik asid. Ia amat sesuai diambil oleh para wanita terutamanya mereka yang dalam perancangan untuk hamil.

 

B-Complex Shaklee

* B-Compelx Shaklee lengkap dengan folik asid
* Folik Asid @ Folate adalah Vit B yang selalu dijumpai didalam sayuran hijau
* Pengambilan Folik Asid 3 bulan dalam perancangan hamil amat penting
* Ia mengurangkan risiko bayi cacat. Kecacatan saraf tunjang (spina bifida) atau otak (anancephaly)
* Pengambilan Folik Asid ketika dalam perancangan untuk hamil membekalkan nitrient yang cukup bagi membantu menguatkan dinding rahim
* Pengambilannya adalah highly recomenden buat para wanita yang merancang untuk hamil atau yang telah hamil

Sekiranya, anda ingin mendapatkan B-Complex Shaklee seperti diatas.

Saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan kita. Demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi
ID Shaklee : 1098878
Email : dsafiyahh@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

Set Kesuburan Shaklee Selepas Keguguran

Assalamualaikum.w.b.t

Hari ini Sofea nak kongsi dengan semua sedikit berita gembira yang dikongsi bersama saya sebelum ini. Kisah Wanita yang telah berjaya mencapai hasratnya setelah berusaha dan ikhtiar untuk menimang cahaya mata 🙂

Setiap perkahwinan mesti mengimpikan  hal yang terbaik. Salah satunya adalah kelahiran cahaya mata. Di awal perkahwinan kebanyakan pasangan telah merancang untuk mendapatkan cahaya mata. Tetapi kita hanya merancang segala-galanya Allah yang menentukan.

Ada yang merancang sehabis baik tetapi tak ada rezeki buat dia dan pasangannya. Ada juga yang tak merancang pun nak dapat baby dalam masa terdekat tapi Allah bagi rezeki tu cepat. Allahuakhbar sungguh luas kuasa Allah.

set-subur-shaklee

Keguguran Kali Pertama

Setiap alam perkahwinan kita mesti inginkan cahaya mata. Tetapi setiap orang rezeki nya berbeza kan? Semoga kisah wanita yang mengalami keguguran kali pertama ini tidak mematahkan semangat pada yang menghadapi ujian yang sama sepertinya.

Selepas disahkan hamil, satu dalam lima kes keguguran akan berlaku diawal kehamilan. Ia kerana faktor-faktor tertentu yang mengakibatkan kandungan menjadi lemah atau kurang sihat.

Pengalaman keguguran adalah satu peristiwa yang menyedihkan. Bagaikan mimpi ngeri orang kata. Tapi kita tak minta. Ini dah peraturanNya. Jadi usah terus bersedih, teruskan berusaha untuk mendapatkannya.

Kita sebagai hamba Allah percaya setiap inci ujian dari Allah pasti ada hikmahnya. Berdoa dan bertawakal lah pada Allah.

Punca Keguguran

Terdapat banyak punca berlakunya keguguran atau miscarriage diawal kehamilan. Antaranya ialah :-

  •  Wanita mengalami masalah kesihatan yang kronik
  • Kelemahan Dinding Endometrium (janin tidak melekat dengan baik)
  • Wanita terlibat dengan kemalangan atau jatuh ditangga @ bilik air
  • Kualiti sperma dan ovum yang disenyawakn kurang sihat dan sempurna
  • Ketaknormalan Kromosom
  • Dinding rahim lemah

Cara Mencegah Keguguran

Persediaan awal untuk hamil adalah sangat penting. Membuat persediaan awal dengan pengambilan nutrisi yang mencukupi membantu menyokong kesihatan ibu dan perkembangan bayi dengan baik. 

Oleh itu, untuk wanita yang pernah mengalami keguguran disarankan untuk bermula semula dengan mengambil vitamin dan suplemen tambahan dan bagi menyokong ketahanan masalah dinding rahim yang lemah . Amalkan pengambilan makanan yg berkhasiat bagi menyokong kesihatannya.

Setiap vitamin mempuyai fungsi dan kebaikan yang berbeza. Jadi boleh mulakan dengan pengambilan Vitamin C, E, B dan juga folik asid yang boleh menyokong perkembangan bayi dengan baik dan sihat. 

Sofea nak kongsi satu kisah seorang wanita yang pernah mengalami situasi yang sama. Iaitu keguguran di awal kehamilan. Kehilangan bayi dalam kandungan memang sangat-sangat menyedihkan bagi bakal-bakal ibu terutamanya jika itu adalah yang pertama. 

Akan tetapi hal itu bukan penghalang untuk terus sedih dan kecewa. Kerana anak itu rezeki, Allah dah tetapkan setiap rezeki hambanya. Asalkan kita berusaha dan meminta padanya.

Keguguran Ketika Usia Kandungan 5 Bulan

Puan D pernah mengalami keguguran setelah usia kandungannya hampir 5 bulan. Ia adalah satu ujian yang hebat untuknya dan suami. Allah jadikan wanita ni sangat kuat, walaupun Puan D dah melalui fasa keguguran selepas itu dia tak pernah putus berusaha.

Keguguran bukan penghalang atau pematah semangat untuk nya berusaha mendapatkan cahaya mata. Terus berusaha dan berdoa selepas itu tawakal dan berserah pada Allah.

Doktor sahkan keguguran berpunca kerana dinding rahim yang lemah. Tetapi, setelah hampir 10 bulan selepas keguguran Puan D disahkan hamil semula. Disamping berdoa dan berusaha Puan D juga mengambil inisiatif lain dengan mengamalkan Set Kesuburan Shaklee. 

Testimoni Set Kesuburan 

set-kesuburan-shaklee-hamil-selepas-keguguran

testomoni-set-kesuburan-shaklee

Set Kesuburan Shaklee 

set-kesuburan-shaklee

Suami 

Zinc Complex – Membantu meningkatkan kuantiti sperma dan kematangan organ seks lelaki

Vita- E Complex -Membantu memekatkan air mani dan meningkatkan kelajuan & ketepatan sperma menuju sasaran

Isteri

GLA Complex – Membantu menstabilkan hormon yang tidak seimbang menyebabkan kesukaran untuk merancang kehamilan

B-Complex – Membekalkan Asid Folik lengkap dengan vitamin B bagi persediaan awal untuk hamil

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Set Kesuburan Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Set Untuk Hamil Shaklee

Assalamualaikum.w.b.t

Kehamilan adalah moment yang sangat manis dan indah. Hamil dalam tempoh masa diawal usia perkahwinan adalah rezeki buat setiap pasangan. Semuanya rezeki dari Allah akan tetapi kita sebagai hambanya haruslah berusaha berdoa dan tawakal.

Saat pasangan lain gembira menimang cahaya mata masih ada pasangan yang masih belum dikurniakan cahaya mata. Mungkin sebab beberapa faktor dan yang pasti Allah maish merancang yang terbaik buat mereka.

Sebagai hambanya, kita masih mampu berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. Jika isteri rasa mempunyai masalah kesuburan boleh melakukan pemeriksaan di kilinik atau hospital. Jangan cepat berputus asa beri sokongan yang kuat terhadap pasangan antara satu sama lain. Dan jangan lupa berdoa meminta pada yang Esa.

Berdasarkan pengalaman Sofea sendiri, Sofea mempunyai masalah period yang tidak seimbang sejak sebelum berkahwin. Sofea cuba amalkan pengambilan suplemen dari Shaklee untuk membantu membetulkan kitaran period bagi memudahkan perancangan untuk hamil.

Shaklee mempunyai beberapa vitamin & suplemen yang membantu meningkatkan kesuburan sama asa isteri atau suami. Sofea nak kongsikan Set untuk hamil shaklee buat pasangan yang masih berusaha untuk mendapatkan zuriat.

Set Untuk Hamil Shaklee (Suami + Isteri)

set-kesuburan-shaklee

Suami 

Zinc Complex – Membantu meningkatkan kuantiti sperma dan kematangan organ seks lelaki

Vita- E Complex -Membantu memekatkan air mani dan meningkatkan kelajuan & ketepatan sperma menuju sasaran

Isteri

GLA Complex – Membantu menstabilkan hormon yang tidak seimbang menyebabkan kesukaran untuk merancang kehamilan

B-Complex – Membekalkan Asid Folik lengkap dengan vitamin B bagi persediaan awal untuk hamil

 

Testimoni Set Hamil Shaklee

Testimoni Sofea

“Sofea makan GLA Complex untuk bantu elokkan kitaran haid. Alhamdulillah dalam 2 bulan sebelum berkahwin kitaran haid dah normal. Dan dalam masa yang sama kira-kira 3 bulan sebelum berkahwin Sofea ambil BComplex lengkap dengan folik asid.

Alhamdulillah selepas 2 bulan berkahwin Allah murahkan rezeki hamil. Dan sekarang babay dah nak masuk 3 bulan. Syukur”

 

Testimoni Puan D

set-kesuburan-shaklee-hamil-selepas-keguguran

testomoni-set-kesuburan-shaklee

Bagaimana Untuk Dapatkannya? 

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Set Untuk Hamil Shaklee, saya adalah Wakil dan Pengedar Shaklee yang bertauliah di Kuala Lumpur. Dengan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda bagi sama-sama meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. Memberikan yang terbaik demi yang terbaik.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Sofea Effendi

ID Shaklee : 1098878

Email : dsafiyahh@gmail.com

Whatssapp/Phone/Telegram : 018-2887259

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Page 1 of 1412345...10...Last »